PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenia a przelozony

  • 1. Data: 2007-04-12 06:55:38
    Temat: Re: umowa zlecenia a przelozony
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    zamiast gugla nakarm głowę. Co stoi na przeszkodzie zeby jedna osoba pracująca dla
    firmy nadzorowała prace drugiej osoby?

    Sprawa rozliczeń, współpracy firma - osoba fizyczna (albo i prawna, w końcu to może
    być człowiek-firma) nie ma tutaj nic do rzeczy.

    Oczywiście rodzi sie mnóstwo pytań dotyczących sposobu arządzania tą firmą itd, ale
    tego chyba nie dotyczy wątek

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 2. Data: 2007-04-12 07:33:35
    Temat: umowa zlecenia a przelozony
    Od: "Rafal" <ralph_m@no_spam_friko2.onet.pl>

    Witam serdecznie
    Mam jedno tylko pytanko. Czy osoba pracujaca na
    umowe zlecenie moze byc bezposrednim przelozonym
    dla osoby na umowie o prace. Troszke mi to nie pasuje,
    ale nie znalazlem zadnej odpowiedzi w przepisach,
    prawdopodobnie zle karmie gugla.

    pzdr
    Rafal