PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace na 3 miesiace

  • 1. Data: 2004-03-02 10:51:49
    Temat: umowa o prace na 3 miesiace
    Od: epox <u...@m...one.pl>

    Witam
    mam umowe na 3 miesiace i chcialbym sie jaki jest okres jej wypowidzenia
    bo na umowie mi nic nie pisze.. i prosilbym o jakis link gdzie moge
    znalezc jakis przyklad jak to ma wygladac
    a druga sprawa to co mozna zrobic firmie prywatnej jak zalega z
    platnosciami..
    pozdrawiam
    Albert

  • 2. Data: 2004-03-02 11:41:09
    Temat: Odp: umowa o prace na 3 miesiace
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    mam umowe na 3 miesiace i chcialbym sie jaki jest okres jej wypowidzenia

    umowy na czas okreslony zasadniczo nie mozna wypowiedziec

    co mozna zrobic firmie prywatnej jak zalega z platnosciami..

    to samo co kazdej innej firmie- pozwac do sadu, naslac Ukrainców itp.

  • 3. Data: 2004-03-02 14:18:28
    Temat: Re: umowa o prace na 3 miesiace
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Uzytkownik "epox" <u...@m...one.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > znalezc jakis przyklad jak to ma wygladac
    > a druga sprawa to co mozna zrobic firmie prywatnej jak zalega z

    W Twojej sytuacji mozesz wykorzystac zaleganie z wynagrodzeniem do
    rozwiazania stosunku pracy.
    Umowy na czas okreslony nie mozna rozwiazac wczesniej w normalnym trybie.
    Mozna na zasadzie porozumienia stron.
    Jezeli pracodawca nie placi, to jest to z jego strony "ciezkie naruszenie
    obowiazków pracodawcy",
    które upowaznia cie do rozwiazania umowy bez okresu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 4. Data: 2004-03-03 19:50:55
    Od: tuptuś <x...@x...pl>

    Tue, 02 Mar 2004 11:51:49 +0100, na pl.praca.dyskusje, epox napisał(a):

> [...]
    > znalezc jakis przyklad jak to ma wygladac
    > a druga sprawa to co mozna zrobic firmie prywatnej jak zalega z

    to wynika z kodeksu pracy.ta umowe mozesz rozwiazac tylko za zgoda
    pracodawcy na zasadzie porozumienia stron lub porzucic z winy pracodawcy
    jak niespelnia uzgodnionych warunkow
    pozdrawiam
    Tuptuś :-)