PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie oczekiwania finansowe???

  • 1. Data: 2004-03-02 10:36:43
    Temat: Jakie oczekiwania finansowe???
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie, jakie są rozsądne oczekiwania finansowe kogoś, kto będzie
    prawdopodobnie odpowiedzialny za sprawną organizacje i przebieg różnych
    imprez, gal, targów itp. I będzie miał do tego zespół ludzi, których pracą ma
    kierować. No i pewnie będzie musiał dodatkowo starać się o to, by liczba
    uczestników takich imprez zwiększała się. Coś takiego zaproponowano mi, a nie
    chcę strzelić gafy na rozmowie, bo to mnie rzeczywiście interesuje. Być może
    to nie będzie etat, astała pensja plus prowizja. Bardzo proszę o jakieś
    sugestie i z góry dziękuję.