PracaGrupypl.praca.dyskusje › Składki ZUS z UP

  • 1. Data: 2004-03-02 10:03:54
    Temat: Składki ZUS z UP
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Witam, otrzymałam wyciąg z ZUS, wynika z niego iż przez cały ubiegły rok na
    moje konto ZUS a także OFE nie wpłynął ani grosz... Pobieram zasiłek dla
    bezrobotnych oraz zasiłek rodzinny. Co robić? Wykłócać się w UP czy jak?
    Koleżanka jest w podobnej sytuacji (także na zasiłku) i na swym wyciągu z
    ZUS ma comiesięczne wpłaty z UP, a ja nie...
    Proszę o informacje

    Ania

  • 2. Data: 2004-03-02 15:01:20
    Temat: Re: Składki ZUS z UP
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > Koleżanka jest w podobnej sytuacji (także na zasiłku) i na swym wyciągu z
    > ZUS ma comiesięczne wpłaty z UP, a ja nie...

    TTTM
    czyli ten typ tak ma - ZUS
    u nas cesc bezrobkow tez ma braki, czesc ma skladki
    to samo z pracownikami
    jedyna odpowiedz: ZUS

    Jean

  • 3. Data: 2004-03-03 20:17:27
    Od: "magda" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Ania
    >
    > tzreba zapytać w ZUSie, w PUP wszystko jest zgłaszane zazwyczaj w ciągu 5
    dni,a raz w miesiącu przekazywane do ZUS. W Zusie najczęsciej są opóźnienia
    (ich system infornatyczny i takie tam)
    Pozdrawiam
    magda