PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Sport - czy można zarobić ?

  • 1. Data: 2004-03-02 10:26:17
    Temat: [OT] Sport - czy można zarobić ?
    Od: "Paweł" <p...@p...pl>

    Jakiś czas temu ktoś tutaj kiedyś pisał jakie to niezłe pieniądze można
    zarobić typując zakłady przez internet - obstawiając, bez wychodzenia z
    domu.

    Przekonałem się o tym i mogę śmiało polecić to osobą chcącym nieco dorobić -
    oczywiście grając rozważnie i analizując rozgrywki.

    Zapraszam pod adres, gdzie można zapoznać się z ofertą jaką serwuje nam
    bukmacher Expekt., z możliwością założenia konta.

    http://www.expekt.com/affiliate/bannerclick.jsp?aid=
    599699&bid=40

    Jest wiele for dyskusyjnych..np. www.mecz.pl , gdzie znajacy sie na rzeczy
    ludzie, majacy doswiadczenie doglebnie analizuja oraz prognozuja, co tez z
    reguly owocuje wygenerowaniem zysku.

    Można także grać na "sucho" za wirtualne pieniądze, co pomoże odkryć (lub
    też nie) żyłke "typera" drzemiącą w naszej osobie.

    Zapraszam.

    Paweł

  • 2. Data: 2004-03-02 10:45:05
    Temat: Re: [OT] Sport - czy można zarobić ?
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Ile w to trzeba włożyć by cokolwiek wyjąć? Czy wpłaca się tam miesięcznie
    czy jak?
    Jak dawno w to grasz?

    Wiem że kumpel bawi się w to ze 2 lata i wychodzi lepiej niż średnia
    krajowa...

  • 3. Data: 2004-03-02 13:31:19
    Od: w...@o...pl

    a tutaj strona znajomego który z tego żyje

    www.expekt.com.webpark.pl