PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas probny a dni wolne

  • 1. Data: 2005-03-12 23:18:58
    Temat: umowa na czas probny a dni wolne
    Od: "rekin" <r...@o...pl>

    Mam pytanie: czy podczas 3 miesiecznej pracy (umowa na czas probny na pol
    etatu) naleza sie platne dni wolne lub ekwiwalent pieniezny?

  • 2. Data: 2005-03-13 00:12:19
    Temat: Re: umowa na czas probny a dni wolne
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia rekin <r...@o...pl> wystukał[a]:
    > Mam pytanie: czy podczas 3 miesiecznej pracy (umowa na czas probny
    > na pol etatu) naleza sie platne dni wolne lub ekwiwalent pieniezny?

    To jest normalna umowa o pracę, tzn istnieje stosunek pracy, a wtedy
    należy ci się normalnie urlop. Za trzy miesiące to przypuszczam 20/12*3=
    5 dni * 8h = 40 godzin
    A że na pół etatu to należy ci się 20 godzin, albo jak nie wykorzystasz
    tego, a stosunek pracy ci się rozwiąże wtedy ekwiwalent za te
    niewykorzystane godziny.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --