PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa

  • 1. Data: 2003-10-05 06:41:48
    Temat: umowa
    Od: "Joanna" <a...@a...waw.pl>

    Witam
    Mam pytanko czy pracownik po podpisaniu umowy o prace lub zlecenie otrzymuje
    kopie umowy czy oryginał?

  • 2. Data: 2003-10-05 06:44:56
    Temat: Re: umowa
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Witam
    > Mam pytanko czy pracownik po podpisaniu umowy o prace lub zlecenie otrzymuje
    > kopie umowy czy oryginał?

    Witam
    Powinien otrzymać orginał.Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-10-05 10:17:24
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam pytanko czy pracownik po podpisaniu umowy o prace lub zlecenie
    otrzymuje
    > kopie umowy czy oryginał?
    Proponuję pomyśleć. Sporządza się identyczne kopie umowy w ilości co
    najmniej tyle, ile stron podpisuje. Tak więc nie ma znaczenia, czy na umowie
    będzie napisane kopia/oryginał, bo to nie faktura. Ważne, żeby wszystkie
    kopie (sztuki) umowy były identyczne, żeby były oryginalne podpisy,
    pieczątki.

    mangha