PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja zagraniczna

  • 1. Data: 2003-10-05 11:00:56
    Temat: Delegacja zagraniczna
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Jak wygląda rozliczenie delegacji zagranicznej w takim przypadku:
    kraj docelowy: Włochy
    transport: samochód słuzbowy
    Pierwszy dzień przejazd przez Polskę i nocleg na Słowacji, a w ostatni dzień
    wyjazd ze Słowacji i przyjazd do Polski. Dla tych dwóch skrajnych dni, jakie
    diety są naliczane? Zagraniczne, czy krajowe?
    Czy ktoś rozliczał tego typu delegację?
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Luiza

  • 2. Data: 2003-10-06 09:46:04
    Temat: Re: Delegacja zagraniczna
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Luisa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakie
    > diety są naliczane? Zagraniczne, czy krajowe?
    U mnie w rozliczeniu delegacji wpisujesz oprócz godzin przyjazdu i wyjazdu
    wpisujasz gosdziny przekroczenia granicy polski, a w przypadku noclegu w
    kraju innym niżdocelowy takze godziny wjazdu i wyjazdu z tego kraju - potem
    to już księgowość ma swoje algorytmy ....
    Pozdrawiam
    Paweł