PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Date: Thu, 25 May 2006 19:28:38 +0200
    From: Wilhelmina <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tzw. "pseudobezrobocie"

    metz napisał(a):
    > Dnia Wed, 24 May 2006 21:24:28 +0200, camel napisał(a):
    >
    > Dokładnie jestem tego samego zdania. Kiedys był taki artykół nawet w
    > Polityce: "Nierobotni" - o ludziach, którzy myślą, że pracę to im podadzą
    > na tacy z super stawkami. Bo taka jest prawda - po skończonej edukacji
    > niewielu chce się dokształcać/przekfalifikowywać.

    No tylko sobie pomysl, ze nie kazdy moze skonczyc studia, i to nie z powodu jego
    lenistwa, ale po prostu z powodu braku zdolnosci w tym kierunku.

    Jak sadze, gdyby akurat na topie byly zawody bardziej humanistyczne niz scisle, to Ty
    bys klepal biede i zarabial 700pln miesieczne.
    Dodam, ze wnioski takie wyciagnelam na podstawie Twojego maila, widocznie nie bardzo
    sie douczales skoro nie wiesz, ze "artykół" to akurat pisze sie
    przez zupelnie inne u.

    Ja sama bardzo sie ciesze, ze akurat dysponuje potencjalem intelektualnym, ktory
    umozliwia mi zarabianie ponad srednia krajowa, ale znam tez mnostwo
    ludzi, ktorzy nie sa w stanie pojac co to pochodna, nie mowiac o nauczeniu sie javy.
    I to chyba jest problem, a nie to, ze leniwy programista nie chce sie douczyc
    kolejnego narzedzia.

    pozdro,
    willa

    =========