PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-25 16:57:36
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > wszyscy ludzie ktorzy pracuja nazwa cie nierobem i ze chcesz za duzo
    > zarabiac, za duzo wymagasz, ze powinienes sie cieszyc ze wogole masz prace

    hehe moga nazwac mnie nierobem, ale chcialbym widziec tych madrali jak straca
    prace
    czy to duzo ze ja chce prace za ktora bede w stanie przezyc

    > niestety specjalisci od rekrutacji sa ludzmi z ktorymi dosyc ciezko sie
    > rozmawia i jakakolwiek dyskusja z nimi poparta faktami i wlasnymi pomyslami
    > czy tez przemysleniami nie przynosi rezulatatu

    takie zycie
    jesli widza ze potrafisz myslec samodzielnie to znaczy ze nie nadajesz sie na
    kandydata
    tez bawia mnie rozmowy kwalifikacyjne w posrednictwach pracy
    zapraszaja zeby porozmawiac o tym czy jestem wystarczajaco wysoko zmotywowany
    (czytaj: zdesperowany) na kosmiczny zarobek 800 zl
    ale jakos zawsze wychodzi ze entuzjazmu brakuje

    > "Jak jeszcze raz uslysze ze ktos nie moze znalesc pracownika to mu chyba
    > przy....."

    wlasnie w tym rzecz
    firmom ciezko przeszkolic pracownika
    najlepiej znalezc gotowego
    zamiast placic pracownikowi 4000 mozna przeszkolic i dac zarobic np na poczatek
    1500
    czy jest tu cos nielogicznego