PracaGrupypl.praca.dyskusje › telwizor w miejscu pracy

  • 41. Data: 2009-03-09 14:25:17
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 9 Mar 2009 15:20:22 +0100, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    końcu co za różnica jak wielu nie przeszkadza jeśli mi przeszkadza

    >No ale pomyśl ... co z tego, że nawet 99% ludzi potrzebuje czegośtam jak Ty
    potrzebujesz czegoś innego ?

    To chyba oczywiste: skoro nasze potrzeby są wzajemnie sprzeczne, to
    owe 99% powinno się do mnie dostosować, bo to ja jestem najważniejszy
    na świecie, nie?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 42. Data: 2009-03-09 16:31:49
    Od: "&rzej" <d...@g...pl>

    Jurek M <m...@1...pl> napisał(a):

    > Rozmawiałeś o tym z szefem?
    > Na tym m. in. polegają zasady współżycia społecznego, że ludzie komunikują
    się z sobą.

    Jak już napisałem, mówiłem o tym otwarcie szefowi a nawet dwóm (wyraził
    oficjalne zrozumienie), i kolegom też wyjaśniałem, ale kontrargumenty kolegów
    były typu - że większość ma rację i że jak tak w ciszy siedzieć, tu niestety,
    jest twardo i niełatwo - widać trudno mnie zrozumieć.Powstają małe spięcia.
    Nie szukam paragrafów na telewizor, ale tak gwoli sprecyzowania warunków pracy
    byłem ciekaw.
    Szefa nie boję się aż tak, jak podejrzewasz, to nie tutaj leży problem zresztą.
    Przeniesienie do innego pokoju równa się zmiana działu, chyli tak jakby
    specjalności, czyli w sumie pracy...

  • 43. Data: 2009-03-09 17:02:57
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Noe Bat" napisał:
    > No ale pomyśl ... co z tego, że nawet 99% ludzi potrzebuje czegośtam jak
    >Ty potrzebujesz czegoś innego ?

    oj daj spokój z dyskusjami, dam ci prostą radę, po pracy wybierz sie do
    marketu i zakup najtańszy telewizorek przenośny i najtańsze radio, w pracy
    na tv załącz stację którą ty lubisz i głośnosć na ful, oraz radio maryja i
    głośnosć też na full:O)
    zapewniam cię ze reszta szybko pozakłąda słuchawki i jeszcze będzie ciebie
    namawiała do tego samego:O)

  • 44. Data: 2009-03-09 17:50:25
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "&rzej" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Widać tez, że nie rozumiesz podstawowych zasad współżycia społecznego, i
    > uważasz, że racja leży po stronie większości.
    (...)
    > Widać, że nie bardzo czujesz i rozumiesz te subtelnośći, no ale na to już
    nikt
    > nic nie poradzi.

    Kolego, umówmy się, zasady współżycia społecznego to Ty masz akurat bardzo
    głęboko... Po prostu przeszkadza Ci ten telewizor i za wszelką cenę chcesz
    go skasować, jak się nie da tak, to owak, może jakiś przepis itp. Nie
    rozumiesz takich subtelności, że Twoje rozdrażenienie a nawet spadek
    wydajności pracy jest mniej ważny niż dobre samopoczucie reszty i nic na to
    nie poradzisz. A nawet może celowo jesteś ignorowany, skoro robiłeś już
    jakieś awantury i to od razu wyżej. Jedyne co możesz zrobić, to odizolować
    _siebie_ od tego dźwięku. Ewentualnie możesz zwrócić uwagę na swój problem
    rozwalając ten telewizor publicznie :) ale to już sam oceń, czy jesteś
    wystarczająco mocny i co się potem stanie.

    e.

  • 45. Data: 2009-03-09 20:59:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp3q3b$fat$3@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > oraz radio maryja i głośnosć też na full
    Samo radio maryja wystarczy. i to nawet nie na full.
    Szczególnie polecić można antenowe modły z liturgii godzin, anioła
    pańskiego, aktualności dnia i rozmowy niedokończone.
    Tylko, że to działanie na szkodę pracodawcy, własciwie sabotaż... :))

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2009-03-09 22:14:19
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

> [...]
    > aktualności dnia i rozmowy niedokończone.
    > Tylko, że to działanie na szkodę pracodawcy, własciwie sabotaż... :))

    Skąd wiesz, jakiej oni są 'orientacji' i co to za 'firma' (może jaka sekta) ? ;)

  • 47. Data: 2009-03-09 22:32:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp44st$g6k$1@nemesis.news.neostrada.pl Jurek M
    <m...@1...pl> pisze:

    > Skąd wiesz, jakiej oni są 'orientacji' i co to za 'firma' (może jaka
    > sekta) ? ;)
    Na wszystko jest sposób, jak mawiał imć Onufry Zagłoba.
    Trzeba wówczas ponagrywać na jaki głośniejszy dyktafonik troche audycji z
    radia Tok Fm (do wyboru z archiwum dźwiękowego na ich stronie), albo z
    polsatowej Super stacji w tiwi i puszczać, panie, puszczać... :)

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-03-09 23:07:38
    Od: "gargamel" <s...@d...eu>

    Użytkownik "Jotte" napisał:
    > Samo radio maryja wystarczy. i to nawet nie na full.
    > Szczególnie polecić można antenowe modły z liturgii godzin, anioła
    > pańskiego, aktualności dnia i rozmowy niedokończone.

    ale przecież są i miłośnicy radia maryja, zresztą nie muszę tego tobie
    tłumaczyć, bo widzę ze jesteś osłuchany:O)
    chodzi o to żeby był miks przynajmniej dwóch sprzecznych stacji, to naprawdę
    potrafi zniechęcić ludzi do słuchania na głos radia/tv w pracy:O)

    > Tylko, że to działanie na szkodę pracodawcy, własciwie sabotaż... :))

    jaka szkoda i jaki sabotaż? przecież wszyscy sie zgodzili na słuchanie w
    pracy i nikomu to nie przeszkadza:O)
    wszyscy będą tak zrelaksowani że robota idzie pełną parą do przodu:O)

  • 49. Data: 2009-03-10 06:21:31
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Mar, 22:46, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:
    > Na miejscu Andrzeja pewnie zmieniłbym robotę. Skoro nie jest w stanie
    > pracować w dogodnych dla siebie warunkach, bo nikt mu tego nie umożliwia,
    > to szkoda nerwów.

    Madrze prawisz. Zwlaszcza ze jesli sam tego nie zrobic, to pracodawca
    moze mu pomoc. Jeden niezadowolony kontra 9 zadowolonych. Life is
    brutal :(

  • 50. Data: 2009-03-10 19:21:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp6e47$7g3$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...eu>
    pisze:

    > ale przecież są i miłośnicy radia maryja,
    Ale raczej nie w pracy, jak sądzę.
    Oni są albo w domu przy radioodbiorniku, albo na mszy, albo na spotkaniu
    lokalnego koła przyjaciół radia maryja przy parafii, albo gdzieś u czubków.

    > chodzi o to żeby był miks przynajmniej dwóch sprzecznych stacji, to
    > naprawdę potrafi zniechęcić ludzi do słuchania na głos radia/tv w
    > pracy:O)
    Akurat. To jest dopiero atrakcja. Podzielą się na dwie grupy i dopiero
    będzie. ;)

    > jaka szkoda i jaki sabotaż? przecież wszyscy sie zgodzili na słuchanie w
    > pracy i nikomu to nie przeszkadza:O)
    > wszyscy będą tak zrelaksowani że robota idzie pełną parą do przodu:O)
    Po pierwsze dlatego co napisałem wyżej.
    Po drugie - czy ty wiesz w jakim tempie zanikają szare komórki u słuchaczy
    radyja nawet jeśli jakieś jeszcze mieli?
    Dwa różańce, 3 rozmowy niedokończone, apel jasnogórski, orędzie ojca
    dyrektora i masz gotowego debila z dożywotnią gwarancją.

    --
    Jotte