PracaGrupypl.praca.dyskusje › telwizor w miejscu pracy

  • 51. Data: 2009-03-13 15:09:09
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp2jma$5a3$1@atlantis.news.neostrada.pl Jurek M
    <m...@1...pl> pisze:

    > Mnie nie.
    Ale on ma stary model mózgu. W dodatku od początku wadliwy i bardzo
    uproszczony.
    1 czynność w jednostce czasu + prymitywne funkcje wegetatywne.
    :)

    > Pracuję. Obok stoi włączony telewizor (tvn24).
    > Gdyby nie tv, to na pewno słuchałbym radia.
    > Cisza potrafi bardziej przeszkadzać, niż muzyka, gadające głowy w tle
    > (ale nie za glośno).
    > Otóż miałem kiedyś takiego szefa, którego rozpraszały tego tybu dźwięki.
    > Lubił ciszę wokół siebie. Zarówno w biurze, jak i w samochodzie.
    > I nie daj Boże, żeby włączyć radio, jadąc z nim autem. ;)
    Istnieją różne techniki koncentracji. Wiele zależy od indywidualnych
    upodobań, _predyspozycji_ i - co ważne - nawyków, czesto nieuświadomionych.
    Równie ważny jest rodzaj zadania "(czynności) na jakiej się koncentrujemy.
    Dużo by gadać.

    --
    Jotte