PracaGrupypl.praca.dyskusje › KONTA ALLEGRO - zacznij od nowa!

  • 1. Data: 2009-03-06 07:52:49
    Temat: KONTA ALLEGRO - zacznij od nowa!
    Od: "alle-konta" <k...@o...pl>

    Witam!

    Jak w temacie. Umozliwiam ponowny start w ww. serwisie.
    Posiadam duzy wybor kont z aktywna opcja sprzedazy (m.in. z dlugoletnim stazem).
    Nie interesuje mnie ich pozniejsze wykorzystanie.

    Masz zablokowane konto, nie mozesz sie juz ponownie zarejestrowac w serwisie
    Allegro? Dobrze trafiles! Jesli masz pomysl na biznes, a jedyna przeszkoda jest
    brak konta to dlaczego nie zaczac ponownie?

    Zainteresowani wiedza, jakie korzysci mozna osiagnac.
    Pomagam rowniez rozwiazac problem z ponownym bezstresowym logowaniem sie do serwisu.
    Szczegoly mailem.
    Pozdrawiam

    Kontakt:
    k...@x...net

  • 2. Data: 2009-03-06 10:28:26
    Temat: Re: KONTA ALLEGRO - zacznij od nowa!
    Od: grechu <j...@w...pl>

    On 6 Mar, 08:52, "alle-konta" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Zainteresowani wiedza, jakie korzysci mozna osiagnac.
    > Pomagam rowniez rozwiazac problem z ponownym bezstresowym logowaniem sie do

    Mam pytanie a co ze zmianą danych osobowych bo allegro sie tego czepia?

  • 3. Data: 2009-03-06 12:04:03
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 6 Mar, 11:28, grechu <j...@w...pl> wrote:

    > Mam pytanie a co ze zmianą danych osobowych bo allegro sie tego czepia?

    Cytat z regulaminu allegro:
    2.13.
    Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz
    udostępniać swojego Konta innym osobom, z wyjątkiem przypadków
    udostępnienia Konta Firmowego osobom należycie umocowanym przez
    Użytkownika do działania w jego imieniu. Użytkownik powinien zachować
    w tajemnicy hasło do Konta. Konta są niezbywalne.

    --

    Pozdrawiam,

    glos