PracaGrupypl.praca.dyskusje › telemarketing - motywacja

  • 11. Data: 2005-11-23 08:53:12
    Temat: Re: telemarketing - motywacja
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    gromax napisał(a):

    > a w jakim mieście, jeśli można spytać?

    Kraków :)

    pozdr.
    m.

  • 12. Data: 2005-11-23 11:55:54
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości
    > Immona napisał(a):
    >
    > Głównym motywatorem jest sama czynność - postrzegana jako dosyć prosta,
    > mało skomplikowana, nie wymagająca kreatywności, ubrana w schematy i
    > gotowe szablony. Dodatkowo bezpieczna, bo wykonywana za potrójnym
    > "firewallem": [1] - dzwoniący to człowiek firmy a nie człowiek
    > prywatny.To, co sobą reprezentuje, to autorytet firmy a nie swoje własne
    > nisko oceniane i mało akceptowane życie. Dobrze,że nie musi wchodzić w
    > nadmierny kontakt z rozmówcą. Wręcz nie ma na to czasu, bo ten jest

    Dziwaczne to dla mnie.
    Mnie byla w stanie zmeczyc psychicznie raczej zbyt duza ilosc schematycznych
    rozmow z rzedu. Zwykle staralam sie wyskoczyc ze skryptu tak szybko, jak sie
    da. Najczesciej pytaniem "jak ida interesy", ewentualnie z komentarzem na
    temat sytuacji w danej branzy, jesli sie orientowalam. Kto sie pochwalil
    albo ponarzekal, ten zaczynal byc juz zywo zainteresowany rozmowa i
    zaangazowany w nia, a ja mialam dane, o ktore mozna bylo sie zaczepic. I w
    ten sposob sie nie glupialo powtarzajac kilkadziesiat razy dziennie to samo.
    Bezwgledne stosowanie szablonow spowodowaloby u mnie wlasnie frustracje na
    tle "jestem tylko katarynka, a wiec czyms niewiele znaczacym i ktos glupszy
    ode mnie moglby to robic tak samo dobrze". Ogolnie, Twoja interpretacja mnie
    dziwi, poniewaz ja sama zaliczam sie do osob czerpiacych przyjemnosc z
    "odgrywania znaczacej roli", ale manifestacja tego odbywa sie w zupelnie
    inny sposob niz opisany przez Ciebie.

    I.

  • 13. Data: 2005-11-23 12:13:42
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Immona napisał(a):

> [...]
    > dziwi, poniewaz ja sama zaliczam sie do osob czerpiacych przyjemnosc z
    > "odgrywania znaczacej roli", ale manifestacja tego odbywa sie w zupelnie

    No ale wiesz. Nie wszyscy są tacy sami. I nie twierdzę, że każda osoba,
    wykonująca telemarketing zalicza się do drugiej kategorii.

    pozdr.
    m.

  • 14. Data: 2005-11-24 22:09:11
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Kraków :)
    >
    > pozdr.
    > m.

    to szkoda że nie na śląsku. ale życzę powodzenia
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 15. Data: 2005-11-26 10:57:34
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    gromax napisał(a):

    > to szkoda że nie na śląsku. ale życzę powodzenia
    czemu szkoda?

    pozdr.
    m.

  • 16. Data: 2005-11-28 00:55:26
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > czemu szkoda?
    bo na sląsku mieszkam

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---

  • 17. Data: 2005-11-28 19:40:48
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    gromax napisał(a):

    > bo na sląsku mieszkam

    Ja też. Ale do Krakowa w sumie rzut beretem autostradą. Rano trochę
    wieje grozą, jak rozpędzam się na szklance, ale poza tym da się przeżyć.

    pozdr.
    m.