PracaGrupypl.praca.dyskusjetechnical writer › Re: technical writer
    From: Mariusz <s...@w...pl_NO_SPAM>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: technical writer
    Date: Wed, 09 Apr 2003 14:34:20 +0200

    Janusz Szpilewski wrote:

    > W przypadku awansu duzo wiecej zalezy od predyspozycji konkretnej osoby
    > niz dzialu w ktorym pracuje. Awans do managementu nie musi byc koniecznie
    > bezposredni. Na podstawie osobistych obserwacji uwazam, ze sciezka kariery
    > tech writing - deployment design/management - any management jest dosc
    > naturalna. Oczywiscie zakladajac, ze dana osoba ma odpowiednie
    > predyspozycje.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Janusz

    Czyli co proponujecie? Mam spore ambicje i nie chcialbym zostac na etapie
    pisania dokumentacji forever. Oplaca sie rzucac studia dzienne informatyke
    i isc na zaoczne zeby pracowac na takim stanowisku? W zsadzie to wolalbym
    pracowac jako ktos inny po pewnym czasie. Z rozmowy z szefem wynikalo ze
    jak troche popracuje i mi nie bedzie odpowiadac to pojde do czegos innego a
    na moje miejsce wejdzie ktos inny. Ale nie wiem czy to tylko takie
    bzdecenie zeby mnie zachecic do robory czy... sam nie wiem.

    ps. Praca w firmie obejmuje tworzenie dokumentacji w j.ang. dla innych firm
    typu INTEL, MICROSOFT, SONY

    No i jakiej płacy mozna sie spdziewac netto? Prosilbym o konkretna wartosc
    lub np. podanie płacy programisty i do niej sie jakos odniesc.

    Pozdrawiam,
    Mariusz