PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wygląda praca w ITO? › Re: tak wygląda praca w ITO
    From: Als <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: tak wygląda praca w ITO
    Date: Thu, 9 Mar 2006 18:44:57 +0100

    > Dnia Thu, 9 Mar 2006 11:18:15 +0100, Pegaz napisał(a):
    > z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)
    Dla mnie "normalne Call Centre" to miejsce, gdzie dzwonią ludzie z
    problemami typu "dlaczego w mieście X przy ul. Y nie ma sygnału" albo "czy
    mogę wykupić pakiet ABC" czy też "dostałem ponaglenie do zapłaty, a
    płaciłem 2 tygodnie temu przelewem. Dlaczego macie bałagan?".

    > tak w skrócie to wspiera się konkretne, wykupione przez klienta usługi
    > informatyczne. A właściwie dostępność tychże usług na stacjach roboczych u
    > pracowników klienta. Wspieranie odbywa się zgodnie z opracowanymi
    > procedurami. A one kładą nacisk na:
    > gwarantowany czas reakcji (user zgłosił, ty musisz zareagować w narzuconym
    > czasie),
    > gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
    > czasie)
    Czyli (dla potwierdzenia, że dobrze rozumiem): ktoś wykupuje u prowadzącej
    ITO firmy jakieś usługi i dzwoni z pretensjami, że nie ma dostępu do tychże
    usług? Jeśli tak, to faktycznie różnica niewielka...

    A z innej beczki - orientujesz się może, jakie usługi są dostępne w takiej
    zdalnej formie?

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    Większość ludzi, póki ma usta zamknięte, nie sprawia wrażenia
    głupków.[Forrest Gump]