PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wygląda praca w ITO?

  • 1. Data: 2006-03-08 18:37:19
    Temat: Jak wygląda praca w ITO?
    Od: Als <1...@1...pl>

    Czy ktoś mógłby mnie poinformować, jak wygląda praca w ITO typu Motorola
    czy Cap Gemini? Chodzi mi o to, czy jest to takie normalne Call Centre,
    gdzie dzwonią z problemami i rozwiązuje się je według procedur itd. czy
    jest to jakoś inaczej rozwiązane? Pytam z ciekawości, bo znam specyfikę
    pracy w Call Centre obsługującym klientów telewizji, ale interesuje mnie
    właśnie sposób organizacji wsparcia informatycznego.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    [Humor zeszytów] Anielka mimo zakazu ojca kolegowała się z Magdą i
    świniami.

  • 2. Data: 2006-03-09 10:18:15
    Temat: tak wygląda praca w ITO
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > czy jest to ta kie normalne Call Centre,
    > gdzie dzwonią z problemami i rozwiązuje się je według procedur itd.

    z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)

    > czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? Pytam z ciekawości, bo znam
    > specyfikę pracy w Call Centre obsługującym klientów telewizji, ale
    > interesuje mnie właśnie sposób organizacji wsparcia informatycznego.

    tak w skrócie to wspiera się konkretne, wykupione przez klienta usługi
    informatyczne. A właściwie dostępność tychże usług na stacjach roboczych u
    pracowników klienta. Wspieranie odbywa się zgodnie z opracowanymi
    procedurami. A one kładą nacisk na:
    gwarantowany czas reakcji (user zgłosił, ty musisz zareagować w narzuconym
    czasie),
    gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
    czasie)
    i jeszcze inne parametry ...

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Towarzysze !
    Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
    stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.

  • 3. Data: 2006-03-09 17:44:57
    Temat: Re: tak wygląda praca w ITO
    Od: Als <1...@1...pl>

    > Dnia Thu, 9 Mar 2006 11:18:15 +0100, Pegaz napisał(a):
    > z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)
    Dla mnie "normalne Call Centre" to miejsce, gdzie dzwonią ludzie z
    problemami typu "dlaczego w mieście X przy ul. Y nie ma sygnału" albo "czy
    mogę wykupić pakiet ABC" czy też "dostałem ponaglenie do zapłaty, a
    płaciłem 2 tygodnie temu przelewem. Dlaczego macie bałagan?".

> [...]
    > czasie),
    > gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
    Czyli (dla potwierdzenia, że dobrze rozumiem): ktoś wykupuje u prowadzącej
    ITO firmy jakieś usługi i dzwoni z pretensjami, że nie ma dostępu do tychże
    usług? Jeśli tak, to faktycznie różnica niewielka...

    A z innej beczki - orientujesz się może, jakie usługi są dostępne w takiej
    zdalnej formie?

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

    Większość ludzi, póki ma usta zamknięte, nie sprawia wrażenia
    głupków.[Forrest Gump]

  • 4. Data: 2006-03-10 08:11:53
    Temat: usługi w ITO
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > A z innej beczki - orientujesz się może, jakie usługi są dostępne w takiej
    > zdalnej formie?

    Teoretycznie to wszystkie jakie klient sobie życzy. Bo klient ma pieniądze,
    bo klient płaci, bo dla klienta "się zrobi", bo klient nasz pan.

    A praktycznie np:
    - ochrona antywirusowa stacji,
    - zdalne instalowanie systemu i poprawek do niego,
    - achiwizowanie danych ze stacji roboczej,
    - zmiana konfiguracji stacji roboczej,
    - inne usługi za które klienta zapłaci i na obsługę których się umówicie :)

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----