-
Data: 2006-03-09 10:18:15
Temat: tak wygląda praca w ITO
Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> czy jest to ta kie normalne Call Centre,
> gdzie dzwonią z problemami i rozwiązuje się je według procedur itd.
z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)
> czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? Pytam z ciekawości, bo znam
> specyfikę pracy w Call Centre obsługującym klientów telewizji, ale
> interesuje mnie właśnie sposób organizacji wsparcia informatycznego.
tak w skrócie to wspiera się konkretne, wykupione przez klienta usługi
informatyczne. A właściwie dostępność tychże usług na stacjach roboczych u
pracowników klienta. Wspieranie odbywa się zgodnie z opracowanymi
procedurami. A one kładą nacisk na:
gwarantowany czas reakcji (user zgłosił, ty musisz zareagować w narzuconym
czasie),
gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
czasie)
i jeszcze inne parametry ...
pozdrawiam
Pegaz.
-----
Towarzysze !
Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
- herbatka...
- Re: POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
- Uploads - What is wrong with Easynews
- Zarobki w dolarach, a VAT, podatek i fakturowanie
Najnowsze wątki
- 2024-06-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior Developer React Native <=
- 2024-06-01 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-06-01 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-06-01 Gdynia => Sales Executive <=
- 2024-06-01 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-06-01 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-06-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-01 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-31 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-05-31 Białystok => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-05-31 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-05-31 Łódź => Senior DevOps Engineer <=