PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wygląda praca w ITO? › tak wygląda praca w ITO
  • Data: 2006-03-09 10:18:15
    Temat: tak wygląda praca w ITO
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy jest to ta kie normalne Call Centre,
    > gdzie dzwonią z problemami i rozwiązuje się je według procedur itd.

    z reguły są to normalne Call Centre. Cokolwiek by to oznaczało :)

    > czy jest to jakoś inaczej rozwiązane? Pytam z ciekawości, bo znam
    > specyfikę pracy w Call Centre obsługującym klientów telewizji, ale
    > interesuje mnie właśnie sposób organizacji wsparcia informatycznego.

    tak w skrócie to wspiera się konkretne, wykupione przez klienta usługi
    informatyczne. A właściwie dostępność tychże usług na stacjach roboczych u
    pracowników klienta. Wspieranie odbywa się zgodnie z opracowanymi
    procedurami. A one kładą nacisk na:
    gwarantowany czas reakcji (user zgłosił, ty musisz zareagować w narzuconym
    czasie),
    gwarantowany czas realizacji (zgłoszenie musi być rozwiązane w "rozsądnym"
    czasie)
    i jeszcze inne parametry ...

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Towarzysze !
    Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
    stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.