PracaGrupypl.praca.dyskusje › szybka zmiana pracy

  • 1. Data: 2008-04-22 16:46:18
    Temat: szybka zmiana pracy
    Od: p...@g...com

    cześć,
    otóż wygląda na to że zmieniając pracę trafiłem przysłowiową kulą w
    płot.
    jak uważacie, czy odejście po 2 miesiącach z pracy to duże "piętno" z
    punktu
    widzenia przyszłych pracodawców ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-22 17:12:14
    Temat: Re: szybka zmiana pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    e.googlegroups.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

    > otóż wygląda na to że zmieniając pracę trafiłem przysłowiową kulą w
    > płot.
    Bywa.
    To niekoniecznie katastrofa.

    > jak uważacie, czy odejście po 2 miesiącach z pracy to duże "piętno" z
    > punktu
    > widzenia przyszłych pracodawców ?
    Żenujące pytanie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-04-22 18:47:49
    Od: p...@g...com

    On 22 Kwi, 19:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:cbc1b26d-cc88-4145-8671-027f6366e6e1@
    u69g2000hse.googlegroups.com

    > Żenujące pytanie.

    a to dlaczego ?
    jk

  • 4. Data: 2008-04-22 18:48:23
    Od: p...@g...com

    On 22 Kwi, 19:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:cbc1b26d-cc88-4145-8671-027f6366e6e1@
    u69g2000hse.googlegroups.com

    > Żenujące pytanie.

    A to dlaczego?

    pk

  • 5. Data: 2008-04-22 19:03:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    h.googlegroups.com
    p...@g...com <p...@g...com> pisze:

    > a to dlaczego ?
    No bo to wygląda (wg mnie) tak, jakbyś akceptował siebie w stosunku do
    potencjalnego pracodawcy w proszalnej roli petenta zabiegającego o
    akceptację i usiłującego mu się przypodobać, a broń boże nie zrazić.
    Świadczy o tym nie tylko sama treść pytania i zawarte w nim okoliczności,
    ale i użycie (choć w cudzysłwowie) terminu "piętno".
    Jak sądzisz, czy tego typu rozterki mają pracodaFcy? Martwią się, że idąc do
    nich na rozmowę zapytasz o rotację pracowników, spytasz czemu u nich biuro
    nieposprzątane i czy zawsze płaca w terminie itp.?
    Co pracodawcy do tego dlaczego zmieniłeś pracę po 2 miechach? To twoja
    sprawa, twoja decyzja i nic mu do niej, ty rozmawiasz o _przyszłej_ pracy
    jak równorzędna strona (wiem, że to dla większości mżonka, ale tak powinno
    być, tylko trzeba mieć kręgosłup i szanowac się), nie podoba się coś, to do
    widzenia.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2008-04-22 20:26:33
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 22 Kwi, 19:12, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > wiadomościnews:cbc1b26d-cc88-4145-8671-027f6366e6e1@
    u69g2000hse.googlegroups.com

    > Żenujące pytanie.

    A to dlaczego?

    Czytając jak najbardziej fachowe wypowiedzi Jotte można wyczytać między
    wierszami, że jakiś pracodawca kiedyś go wyp***** bez mydła i od tej pory
    Jotte próbuje na wszelkie sposoby pokazac sobie oraz wszem i wobec, że jest
    ponad te wszystkie "poniżające" starania się o pracę.
    Gdyby się tylko dało to nasz Jotte postąpiłby z pracodawcą ja ten góral: :))

    Spotyka się w knajpie dwóch górali, a ponieważ jeden z nich niedawno się
    ożenił, to drugi pyta się go jak mu poszło w noc poślubna.
    - Ano, Stasiu, normalnie. Jak weszliśmy do sypialni to się rozebrałem, żeby
    se psiakrew nie pomyślała, że się jej wstydzę. Potem dałem jej w gębę, żeby
    sobie nie pomyślała, że jej się boję. Na sam koniec sam się zaspokoiłem,
    żeby se psiakrew nie pomyślała, że jej potrzebuję.

    --
    andreas

  • 7. Data: 2008-04-22 20:34:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fulhls$h8v$1@inews.gazeta.pl andreas <v...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > Jotte próbuje na wszelkie sposoby pokazac sobie oraz wszem i wobec, że
    > jest ponad te wszystkie "poniżające" starania się o pracę.
    A nie prościej mnie spytać, chłopie, jeśliś ciekawy, zamiast pierdoły
    wypisywać?

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-04-23 07:59:25
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Jotte wrote:
> [...]
    > pracy jak równorzędna strona (wiem, że to dla większości mżonka, ale tak
    > powinno być, tylko trzeba mieć kręgosłup i szanowac się), nie podoba się

    Zeby to bylo takie proste... Bylem kiedys na rozmowie w jednym z
    towarzystw ubezpieczeniowych na stanowisko analityka. Wzialem specjalnie
    wolny dzien, bo rekturatacja miala byc dluga. Gadam sobie z pania
    dyrektor IT i jej asystentem i naprawde idzie super. Nagle wpada prezes,
    siada, bierze moje CV i mowi:
    - A czemu Pan tak z kwiatka na kwiatek?
    - Slucham?

    (podkresle tutaj, ze pracowalem dotad jako analityk w 3 firmach 1 rok i
    9 miesiecy, potem 1 rok i 3 miesiace oraz 6 miesiecy)
    - No ze Pan tak czesto zmienia prace.
    - Ciezko powiedziec, raczej staram sie byc aktywny na rynku pracy.
    - No to ja nie moge sobie pozwolic na wyszkolenie pracownika, zeby on
    mi sie potem zwolnil. Dowidzenia panu.

    Nie mialem juz po co wracac do mojej firmy, wiec tak naprawde stracilemd
    zien urlopu na tego kretyna. Ciesze sie, ze sie nie udalo, bo teraz mam
    super w firmie, w ktorej pracowalem w tamtym czasie, ale nie zmienia to
    faktu, ze pracodawcy zle odbieraja czesta zmiane pracy. Ja na miejscu
    Piotra Kowalika nie wpisywalbym tego w CV.

    pozdrawiam
    Pozor

  • 9. Data: 2008-04-23 09:55:25
    Od: p...@g...com

    Jeszcze jedno pytanie: (moraliści proszeni są o zamknięcie oczu)
    czy po tych dwóch miesiącach zostaje jakiś względnie łatwy do
    zweryfikowania ślad "w papierach" ?
    mówiąc wprost: czy ściemnianie że zrobiłem sobie wolne jest tu jakimś
    rozwiązaniem ?
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-04-23 10:33:26
    Od: "Łukasz" <l...@g...pl>

    Nie radzę ci kłamać w CV. To się łatwo może na tobie zemścić. Napisz prawdę że
    pracowałeś tam 2 miesiące. Sprawa wyjdzie na rozmowie i wtedy wyjaśnisz, że po
    prostu miałeś pecha, źle trafiłeś. Przygotuj sobie argumentację. Wg. mnie
    dobrym argumentem jest "Wolałem odejść teraz, po 2 miesiącach, na samym
    początku, a nie po pół roku kiedy pracodawca zdążyłby już we mnie
    niepotrzebnie zainwestować".
    Pozdro