PracaGrupypl.praca.dyskusje › szybka zmiana pracy

  • 11. Data: 2008-04-23 14:11:55
    Temat: Re: szybka zmiana pracy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 22 Apr 2008 09:46:18 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:

    >jak uważacie, czy odejście po 2 miesiącach z pracy to duże "piętno" z
    >punktu
    >widzenia przyszłych pracodawców ?

    Niby dlaczego? Pewnie padnie na rozmowie pytanie o to, więc
    odpowiadasz zgodnie z prawdą - to była zupełna pomyłka. Ani ja nie
    czułem się dobrze w tej formie, ani forma ze mną, więc się
    rozstaliśmy, zanim poszło na noże.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2008-04-23 21:43:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fumq8t$d76$1@portraits.wsisiz.edu.pl Krzysztof
    Kordulasinski <k...@g...com> pisze:

    > Zeby to bylo takie proste...
    Ja wiem, że nie jest. Nie wszystko da się ująć w 5 słowach.
    Są ludzie w tragicznych sytuacjach. Samotne matki, ludzie oszukani,
    okradzeni, po życiowych katastrofach itp.
    Nie do każdego można przykładać tę sama miarę.
    Ale - kogo to obchodzi?

    > - A czemu Pan tak z kwiatka na kwiatek?
    > - Slucham?
    > (podkresle tutaj, ze pracowalem dotad jako analityk w 3 firmach 1 rok i 9
    > miesiecy, potem 1 rok i 3 miesiace oraz 6 miesiecy)
    > - No ze Pan tak czesto zmienia prace.
    > - Ciezko powiedziec, raczej staram sie byc aktywny na rynku pracy.
    Ja bym odpowiedział w zupełnie inny sposób.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-04-24 10:29:36
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Jotte wrote:
    > Ja bym odpowiedział w zupełnie inny sposób.

    Jak?

  • 14. Data: 2008-04-24 11:20:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fupneg$4a9$1@portraits.wsisiz.edu.pl Krzysztof
    Kordulasinski <k...@g...com> pisze:

    > Jak?
    Zależy co by mi do głowy przyszło, no i zależy co tam na świadectwach
    naskrobano jako tryb ew. przyczyny rozwiązania stosunku pracy, może wiązało
    się to ze zmianą miejsca zamieszkania. Jednak nie widzę powodu tłumaczenia
    obcemu osobnikowi moich życiowych decyzji. Już w samym pytaniu zawarta jest
    nuta pejoratywnej oceny tych decyzji
    Np. "często jest pojęciem względnym" albo "nie często, tylko gdy uznam, że
    należy", czy jakoś podobnie.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-04-24 12:05:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 24 Apr 2008 12:29:36 +0200, Krzysztof Kordulasinski
    <k...@g...com> wrote:

    >Jak?

    Cóż, w poprzednich firmach zrobiłem wszystko, co było do zrobienia,
    nowych wyzwań nie było, więc cóż, poszukałem ich gdzie indziej,
    zostawiając za sobą dobrze wyregulowaną maszynkę.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 16. Data: 2008-04-24 12:22:13
    Od: Krzysztof Kordulasinski <k...@g...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Cóż, w poprzednich firmach zrobiłem wszystko, co było do zrobienia,
    > nowych wyzwań nie było, więc cóż, poszukałem ich gdzie indziej,
    > zostawiając za sobą dobrze wyregulowaną maszynkę.

    Hie hie hie, to jest odpowiedz bardzo ladna, ale niestety...
    nieprawdziwa. Widzisz, wlasnie o to chodzi: Klamac, ale
    dowartosciowywac, czy mowic prawde? Ja wolalem mowic prawde.

  • 17. Data: 2008-04-24 12:35:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    No ja bym mówił prawdę.
    --