PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAP - zarobki we Wroclawiu i Warszawie

  • 1. Data: 2008-04-22 19:03:30
    Temat: SAP - zarobki we Wroclawiu i Warszawie
    Od: " jacobs" <k...@g...pl>

    Na jakie zarobki moze liczyc osoba po studiach informatycznych i z 2-letnim
    doswiadczeniem w SAPie pracujaca na stanowisku:
    1. Konsultant SAP ( FICO)
    2. Konsultant SAP (administrator)
    we Wrocławiu?
    I ile wyzsze moga byc zarobki na tych samych stanowiskach w Warszawie?

  • 2. Data: 2008-04-29 09:33:17
    Temat: Re: SAP - zarobki we Wroclawiu i Warszawie
    Od: huri_khan <e...@x...puvc.cy>

    jacobs pisze:
> [...]
    > 2. Konsultant SAP (administrator)
    > we Wrocławiu?
    > I ile wyzsze moga byc zarobki na tych samych stanowiskach w Warszawie?

    junior konsultant od 4 tyś brutto, kierownik projektów (nie znam
    dokładnej nazwy) do 20 tyś brutto.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094][ROT 13]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2008-04-29 13:41:37
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    jacobs pisze:
> [...]
    > 2. Konsultant SAP (administrator)
    > we Wrocławiu?
    > I ile wyzsze moga byc zarobki na tych samych stanowiskach w Warszawie?

    Wawa

    Kumpel mowil ze Roche (czy jakos tak to sie pisze, kosmetyki robia)
    ostatnio przyjal SAPowcow jak leci, placili od 15 do 20 tys brutto. Ale
    nie wiem po co im byli oraz jaki zakres obowiazkow.