PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam programisty C++ w Linuxie

  • 1. Data: 2006-07-03 10:43:10
    Temat: szukam programisty C++ w Linuxie
    Od: "trx" <p...@t...com.pl>

    Potrzebny programista na etat do firmy telekomunikacyjnej w Warszawie.

  • 2. Data: 2006-07-03 10:50:54
    Temat: Re: szukam programisty C++ w Linuxie
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    trx napisał(a):
    > Potrzebny programista na etat do firmy telekomunikacyjnej w Warszawie.

    i wszystko jasne.

  • 3. Data: 2006-07-03 11:58:40
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    trx napisał(a):
    > Potrzebny programista na etat do firmy telekomunikacyjnej w Warszawie.
    Wzruszylismy sie. Najpierw poszukaj kursu, na ktorym nauczono by Cie
    korzystac z newsow.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-07-03 15:06:06
    Od: herakles <h...@b...pl>

    trx wrote:

    > Potrzebny programista na etat do firmy telekomunikacyjnej w Warszawie.
    zgłaszam się na ochotnika.

  • 5. Data: 2006-07-03 15:09:04
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > zgłaszam się na ochotnika.

    ... a moze na ochotnika wolontariusza ;-)

  • 6. Data: 2006-07-03 15:52:21
    Od: "Fg" <F...@p...pl>

    > Potrzebny programista na etat do firmy telekomunikacyjnej w Warszawie.

    jak jest ci potrzebny to daj ogloszenie, a nie zalisz sie na grupe ;P

  • 7. Data: 2006-07-05 18:55:39
    Od: "osaczony" <o...@o...pl>

    s.com...

  • 8. Data: 2006-07-05 21:16:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    osaczony napisał(a):
    > Użytkownik "trx" <p...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Ja bym się bał programisty "pod każdym systemem" który:
    - nie umie cytować w taki sposób że topposting wydaje się całkiem
    znośnym sposobem cytowania.
    - zgłasza swoje zainteresowanie pracą na grupie zamiast prywatnie.
    Dobrze że CV nie załączył :)

    p. m.