PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czechy - zarobki IT

  • 1. Data: 2006-07-03 10:38:19
    Temat: Czechy - zarobki IT
    Od: "chess_m" <c...@g...pl>

    Witam,

    Pytanie jak w temacie, a żeby być bardziej precyzyjnym:

    1) Developer SAP w czeskim oddziale sporej firmy IT

    Czego się można spodziewać / powiedzieć jako start do negocjacji
    podczas interview?

    Delikwent (ja) ma kilka lat doświadczenia z SAP po stronie klienta.
    w tym sporo developerki. Do tego kilkanaście lat poza SAP
    (wdrożenia, development ale w nieco mniej dziś popularnych
    technologiach,
    żadne tam C# czy J2EE)

    Pytanie 2)

    Co z podatkami / ubezpieczeniem przy roboczym założeniu,
    że zarabiac będę tylko w czechach. Czy dobrze kombinuję,
    że w takim przypadku podatki płacę tylko czeskiemu fiskusowi ?

    Google nie zwracają zbyt wiele, a jeśli juz to jakieś starocie.
    --
    Pozdrawiam i czekam na odzew, kogos kto zna tamtejsze realia.
    Marek

  • 2. Data: 2006-07-03 21:59:51
    Temat: Re: Czechy - zarobki IT
    Od: "_Zibi_" <n...@w...com>

    Użytkownik "chess_m" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    1) Developer SAP w czeskim oddziale sporej firmy IT

    Czego się można spodziewać / powiedzieć jako start do negocjacji
    podczas interview?

    [ciach]

    Startowałem w innej branży, trudno mi powiedzieć, trafiłem na firmę która
    szukała jakiegoś "superman'a".
    ---

[...]

    Nie pamiętam dokładnie ale było to na moją korzyść. Zaglądnij do UP wyjaśnią
    Ci to.

  • 3. Data: 2006-07-04 12:18:35
    Od: Foolish Fellows Assotiation <costam@poczta,onet.pl>

    Ja startowałem do IBM GSDC w Brnie
    ale nie na stanowisko zwiazane z SAP, zwykly admin windowsa i Unixa
    po rozmowie z managerem okazalo się, ze
    na starcie jest pensja od 1000 EURO brutto, jak ktos umie wiecej
    i podpadnie pod oczekiwania to daja nawet 1700 EURO brutto.

    To zadna tajemnica, ze operuje konkretnymi kwotami.
    Jak podejmiesz prace w Czechach to oplacas zwsyztsko tak jak w polsce
    wszelaki eobezpieczenia czyli do reki jest 80% tej kwoty.

    Ponic nie jest to za dużo w branzy IT.

    Jesli startujesz do pracy w Pradze to mozesz oczekiwac wiekszego wynagrodzenia
    ... :)