PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta i Apel
  • Data: 2002-09-25 15:04:34
    Temat: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta i Apel
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gemm" <m...@o...pl> wrote in message news:ams3sq$qrr$1@news.lublin.pl...

    > Chodzilo mi o to, ze jezeli absolwent nie moze znalezc pracy w swoim
    > kierunku,
    > to jakim cudem ma znalezc taka prace jako student? I tu wlasnie widze
    > sprzecznosc :-)

    Student jest tańszy, najczęściej nie ma rodziny, chętniej pracuje w trybie
    zadaniowym.

    > ludzie dajacy takie rady uwazaja, ze student
    > znajduje prace bez problemu, a przynajmniej znacznie latwiej niz
    absolwent.

    Studenta chętniej zatrudniają do zleceń o różnej częstotliwości (absolwent z
    reguły szuka pracy stałej). A jak już się sprawdzi i pozna organizację i
    tryb pracy, to lepiej zatrudnić na stałe jego niż przyuczać nowego
    człowieka.

    Tomek Z.