PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    From: "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    Date: Wed, 25 Sep 2002 10:08:33 +0200

    Ten lepszy jest administratorem Linux'ów, programistą MySql, PHP, pisze bazy
    i ma trochę mniej niż 1/2 mojej pensji (ale jest na 1/2 etatu). Ten drugi
    jest na 3/4 i niewiele potrafi, uczy się dopiero podstaw rozwiązywania
    problemów na PC, o sieci nie wie nic, trochę wie o html. Biała kartka.
    Ale żeby nie było niejasności, nie jestem wrogiem absolwentów, ale dziś już
    nie wystarczy wyższe, trzeba jeszcze coś umieć. Ktoś na tej grupie napisał,
    że jego pracodawcę nie interesuje co skończył, ale co potrafi. Pewnie ma
    rację, bo w biznesie papier liczy się tylko w WC, jak ktoś chce się
    podpierać dyplomem, to najlepiej zrobić to jako asystent na uniwerytecie.
    Poza tym jak to wygląda, kiedy gość macha dyplomem przed szefem po zawodówce
    ale z pomysłem !

    PS :-)