PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiatecznie.. talony?

  • 41. Data: 2006-12-14 20:37:45
    Temat: Re: swiatecznie.. talony?
    Od: d...@p...onet.pl

    > witam
    >
    > chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Szanownych Grupowiczow otrzymał talony
    > na zakupy swiateczne? + mniej wiecej na jaka sume? zawsze mnie ciekawilo czy
    > tylko u mnie nie daja...

    500zl

  • 42. Data: 2006-12-14 21:06:17
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    Talony to bardzo prosty sposób okradania pracownika, zwłaszcza na wymówieniu,
    zwalnianego lub wytypowanego do zwolnienia, ale nie tylko.

    Na pseudo-listach z pracownikami podpisy można łatwo sfałszować, i nikt tego
    nie sprawdza.
    Pracownik zaś zwolniony lub na urlopie nie ma już żadnej możliwości
    sprawdzenia .

    To samo z wszelkimi innymi bonusami pozornie przeznaczonymi dla wszystkich, np.
    kalendarze.

    Kto to bierze ? Kierownictwo .

  • 43. Data: 2006-12-19 18:31:48
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > czy

    Przecież wiem co to talon ale myślałem że dają tylko w po PRLowskic
    skupiskach typu budżetówka.

  • 44. Data: 2006-12-19 19:48:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:em9b76$dap$1@news.onet.pl Michał
    <B...@p...onet.pl> pisze:

    > Przecież wiem co to talon ale myślałem że dają tylko w po PRLowskic
    > skupiskach typu budżetówka.
    Musisz to swoje "myślenie" jeszcze długo, długo ćwiczyć.
    A i to za efekt trudno ręczyć...

    --
    Jotte