PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o pracę na okres próbny i na czas określony - a - urlop bezpłatny

  • 1. Data: 2006-12-12 08:33:52
    Temat: Umowa o pracę na okres próbny i na czas określony - a - urlop bezpłatny
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Witam

    Czy są jakies przeciwskazania, zeby w czasie trwania umowy o prace na
    okres probny lub umowy na czas okreslny pracodawca udzielil mi urlopu
    bezplatnego.
    Wg. takich przeszkod nie ma, ale wole sie upewnic, bo moze w takiej
    sytuacji jest cos o czym nie wiem

    pozdrawiam
    lukasz

  • 2. Data: 2006-12-12 08:37:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    kauzyperda napisał(a):
> [...]
    > bezplatnego.
    > Wg. takich przeszkod nie ma, ale wole sie upewnic, bo moze w takiej

    Nie wiem, czy sie cos zmienilo, ale pare lat temu jak potrzebowalem
    urlop (a przyslugiwal dopiero po pol roku), zeby przygotowac sie do
    obrony pracy, to dostalem bezplatny bez problemow.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2006-12-12 08:52:52
    Od: "mariola" <m...@o...eu>

> [...]
    > bezplatnego.
    > Wg. takich przeszkod nie ma, ale wole sie upewnic, bo moze w takiej

    nie mam pojęcia mariola kozyra klasa III TE

  • 4. Data: 2006-12-12 08:53:30
    Od: "mariola" <m...@o...eu>

    nie mam pojęcia marila kozyra klasa III TE

  • 5. Data: 2006-12-12 09:55:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 12 gru o godzinie 09:33, na pl.praca.dyskusje, kauzyperda
    napisał(a):

    > Czy są jakies przeciwskazania, zeby w czasie trwania umowy o prace na
    > okres probny lub umowy na czas okreslny pracodawca udzielil mi urlopu
    > bezplatnego.

    Jego (pracodawcy) dobra wola.
    Rodzaj umowy o pracę nie ma żadnego znaczenia. Byle by Twój status był na
    poziomie *pracownika*.
    Zapisy są w KP.

    Art. 174.

    § 1. Na pisemny wniosek pracownika pracodawca może udzielić mu urlopu
    bezpłatnego.

    § 2. Okresu urlopu bezpłatnego nie wlicza się do okresu pracy, od którego
    zależą uprawnienia pracownicze.

    § 3. Przy udzielaniu urlopu bezpłatnego, dłuższego niż 3 miesiące, strony
    mogą przewidzieć dopuszczalność odwołania pracownika z urlopu z ważnych
    przyczyn.

    § 4. Przepisów § 2 i 3 nie stosuje się w przypadkach uregulowanych
    odmiennie przepisami szczególnymi.

    Art. 174^1.

    § 1. Za zgodą pracownika, wyrażoną na piśmie, pracodawca może udzielić
    pracownikowi urlopu bezpłatnego w celu wykonywania pracy u innego
    pracodawcy przez okres ustalony w zawartym w tej sprawie porozumieniu
    między pracodawcami.

    § 2. Okres urlopu bezpłatnego, o którym mowa w § 1, wlicza się do okresu
    pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze u dotychczasowego
    pracodawcy.

    --
    Herbi
    12-12-2006 10:55:21

  • 6. Data: 2006-12-12 12:50:12
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Jego (pracodawcy) dobra wola.
    > Rodzaj umowy o pracę nie ma żadnego znaczenia. Byle by Twój status był na
    > poziomie *pracownika*.
    > Zapisy są w KP.

    Dzieki serdeczne za odpowiedz! :-)

    --