PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: OFE

  • 1. Data: 2006-12-15 16:17:43
    Temat: Re: OFE
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 16:11:10 +0100, jalboss <j...@p...onet.pl>
    w <eludvm$hlj$1@news.onet.pl> napisał:

    > Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    > wiadomości news:slrneo3j7m.vsj.jakub@jakub.kofeina.net...
    >
    > Masz jeszcze rodziców? albo nawet dziadków?
    > Zabierz kase z ZUS to zabierzesz im emerytury i renty.
    > Na pewno Ci za to podziękują....

    Mwahahahahaha. Piękna demagogia, ale zupełnie bez sensu.
    ZUS i tak dostaje kupę kasy z podatków, więc po prostu ubyłby jeden z
    pośredników.
    Renty mogą sobie zabierać, bo nikt z mojej rodziny ich nie ma, i tak
    powinni sprawdzić, kto je pobiera.

    A ty jestes jakimś bezkrytycznym fanatykiem obecnego,
    postbismarckowskiego, kulawego i wykoślawionego systemu emerytalnego.
    Tylko niestety poza demagogią nie ma argumentów na obronę tego czegoś.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 2. Data: 2006-12-15 16:41:52
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrneo5il7.74a.jakub@jakub.kofeina.net...

> [...]
    > postbismarckowskiego, kulawego i wykoślawionego systemu emerytalnego.
    > Tylko niestety poza demagogią nie ma argumentów na obronę tego czegoś.

    Chłopie ja cię nie obrażam.

    A to Twoje zdanie: "Renty mogą sobie zabierać, bo nikt z mojej rodziny ich
    nie ma, i tak
    powinni sprawdzić, kto je pobiera". to jedynie świadczy o Tobie.

    Nie ma co dalej dyskutowć.

  • 3. Data: 2006-12-18 07:40:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    jalboss napisał(a):
> [...]
    > nie ma, i tak
    > powinni sprawdzić, kto je pobiera". to jedynie świadczy o Tobie.

    Moim zdaniem powinni sprawdzic, bo znam osoby, ktore nie chcialy dac w
    lape orzecznikowi i rety nie maja mimo dosc duzego kalectwa i to z winy
    polskiej sluzby zdrowia... Sa niestety zbyt dumni i dorabiaja pokatnie
    zeby nie umrzec z glodu i dzieci wychowac. Natomiast byle pijaczyna da w
    lape orzecznikowi i ma rente - takich przypadkow znam wiecej! Sa tez
    oczywiscie ludzie ktorzy otrzymuja rete slusznie.... Ale jak juz
    wspomnialem sposob przyznawania tych rent jest dziwny, skoro osoby
    kalekie dostac ich nie moga.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl