PracaGrupypl.praca.dyskusje › studiował ktoś informatyke na politechnice rzeszowskiej??

  • 1. Data: 2006-03-05 09:18:13
    Temat: studiował ktoś informatyke na politechnice rzeszowskiej??
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Jesli tak to prosze napisać jak było ciężko. :D
    Ile było dziennie uczenia się? itp.

  • 2. Data: 2006-03-05 18:53:59
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli tak to prosze napisać jak było ciężko. :D
    > Ile było dziennie uczenia się? itp...

    Powiem krótko... CHŁOPIE, NIE RÓB TEGO !! Kasa w błoto, szkółka zero
    prestiżu, 5 lat algebry, analizy mat, fizyki, filozofii i całej masy do
    niczego potrzebnych przedmiotów. Reszty nawet nie bede opowiadać.

  • 3. Data: 2006-03-05 19:47:47
    Od: "eth0.pl" <mirek[@]eth0[.]pl>

    Parasol wrote:

    > Powiem krótko... CHŁOPIE, NIE RÓB TEGO !! Kasa w błoto, szkółka zero
    > prestiżu, 5 lat algebry, analizy mat, fizyki, filozofii i całej masy do
    > niczego potrzebnych przedmiotów. Reszty nawet nie bede opowiadać.

    Nie powiedzialbym ze zero prestizu, uczelnia jest uznana jako jedna z
    lepszych w kraju (Wydział Elektrotechniki i Informatyki). Najtrudniej jest
    na pierwszym roku (analiza + fizyka) dalej juz z gorki.

    Polecam :)

    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting, Konta Sponsorowane, Shoutcast

  • 4. Data: 2006-03-05 20:19:57
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > lepszych w kraju (Wydział Elektrotechniki i Informatyki). Najtrudniej jest
    > na pierwszym roku (analiza + fizyka) dalej juz z gorki.

    Ponadto, analiza, fizyka, algebra, itp. jest w programie kazdej wyzszej uczelni
    jesli idzie o infe.

  • 5. Data: 2006-03-05 21:17:46
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    uczelnia jest uznana jako jedna z lepszych w kraju (Wydział Elektrotechniki
    i Informatyki)....

    buehehe

    dobre

    a niby na jakiej podstawie to mowisz

    kazdy wydzial na kazdej uczelni moze tez tak o sobie powiedziec

    :]

  • 6. Data: 2006-03-05 23:53:27
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    >uczelnia jest uznana jako jedna z
    > lepszych w kraju (Wydział Elektrotechniki i Informatyki).

    <rotfl>

    nie widzialem tej uczelni w zadnej czołówce.
    ani zestawienia typu Polityka ani konkursy typu CodeGuru

  • 7. Data: 2006-03-06 12:18:01
    Od: "aaa" <k...@t...pl>

    studiował, przy okazji studiował równiez drugi kierunek przez jakis czas
    informatyka uważam nie jest ostatnia w polsce (mniejsza o rankingii, część z
    nich kieruje się jakością toalet i papieru w wc a nie osiągnięciami
    studentów czy absolwentów), zwłaszcza specjalnośc sytemowa, mocna katedra
    matematyki, niezła systemów informatycznych, elektroniki-- raczej slabi
    sieciowcy, kolega od baz danych olewający na maksa
    ludzie po tej uczelni radzą sobie raczej dobrze, nikt z moich znajomych nie
    przymiera głodem a duza liczba siedzi w dobrych firmach w krakowie, te
    rzeszowskie firmy tez nie są ostatnie
    rzeszow jest spokojnym miastem, ani drogim ani tanim- uwazam ze konczac ta
    polibude nie ma sie czego wstydzić, ale na pewno są lepsze od niej w Polsce
    do nauki i pracy ani tu ani gdzie indziej nikt cie nie zmusi

    pozdrawiam
    rocznik2003

  • 8. Data: 2006-03-06 17:39:42
    Od: "eth0.pl" <mirek[@]eth0[.]pl>

    zasit wrote:

    > a niby na jakiej podstawie to mowisz

    Z doswiadczenia... Moze w rankingach nie jest wysoko (ale raczej "wyzej niz
    nizej") Wiadomo ze nie jest to AGH czy Politechnika Warszawska... ale
    wszedzie gdzie bywalem slyszalem dobre opinie wiec nie jest tak zle...

    Nadal polecam...

  • 9. Data: 2006-03-06 19:26:04
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    eee tam

    "Moze w rankingach nie jest wysoko"

    hehehee

    takiego ubawu dawno juz nie mialem
    :]

  • 10. Data: 2006-03-11 15:26:33
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    dzieki chlopy za te informacje. Polibuda nie jest taka zła i mnie na pewno
    urządza. nara pozdrowienia