PracaGrupypl.praca.dyskusjestudent II roku i wolontariat ? › Re: student II roku i wolontariat ?
    From: Filip <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: student II roku i wolontariat ?
    Date: Sat, 07 Jan 2006 14:19:39 +0100

    Crazy wrote:
    > A ja przyczepie się do wątku i spytam:
    > jak się szuka wolontariatu?
    > Czy składanie swoich ofert np w bankach z prośbą o
    > wolontariat powiedzmy 1-2 w tyg po kilka h ma sens?
    >
    > Pozdrawiam

    Witam
    A nie mylicie czasem pracy wolontarystycznej z pracą "za darmo"?

    Zawsze wolontariat kojarzył mi się z tzw. organizacjami pozarządowymi
    (abstrahując od tego na ile konkretna ngo jest pożyteczna czy nie),
    które nie mają często możliwości finansowych pozwalających na wypłatę
    wynagrodzenia, z drugiej zupełnie zadowalają się jeśli ktoś przeznacza
    na pracę w wolontariacie znacznie miniej niż 40h w tygodniu.
    Wygląda na to, że się kurka myliłem.

    A praca jako "wolontariusz" w banku to IMO zwykły wyzysk.

    Pozdrawiam
    Filip