PracaGrupypl.praca.dyskusje › stroje firmowe... komentarz zbedny

  • 31. Data: 2004-06-28 13:12:31
    Temat: Re: stroje firmowe... komentarz zbedny
    Od: "Pawel A." <a...@w...pl>

    > Ja się zastanawiam kto was uczył angielskiego. Bitch to suka, ździra,
    jędza,
    > wredna baba. Jak by nie spojrzeć jest to bardzo obraźliwe określenie. A
    to,
    > że wśród hip-hopowców stało się popularne to jeszcze nie znaczy, że można
    > się nim dowolnie posługiwać. Facet, który powiedziałby do kobiety "you
    > bitch" nie dostał by buziaka, tylko po pysku.

    Dotychczas ta część angielskiego wokabularza nie była mi specjalnie
    potrzebna, dlatego w dobrej wierze przyjąłem tłumaczenie motta, że oznacza
    to też "kobietę wyzwoloną"

    pozdr
    Paweł

    P.S.
    Kiedyś znajomy pokazywał mi ulotkę- folder jakiegoś ośrodka wypoczynkowego
    "surrounded by the wonderful bitch forest" (myślę, że chodziło o "birch
    forest" ale nigdy nie wiadaomo.

  • 32. Data: 2004-06-28 13:15:06
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedyś znajomy pokazywał mi ulotkę- folder jakiegoś ośrodka wypoczynkowego
    > "surrounded by the wonderful bitch forest" (myślę, że chodziło o "birch
    > forest" ale nigdy nie wiadaomo.

    Ech, to zależy kto jaki wypoczynek lubi;))

    pzdr,
    Aga

  • 33. Data: 2004-06-28 13:21:10
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Pawel A." <a...@w...pl> wrote in message
    > Pozujesz na yntelektualistę a tu argument godny dresiarza.....
    Wyciągasz zbyt daleko idące i zbyt pochopne wnioski.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 34. Data: 2004-06-28 13:22:56
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    aga.p [Mon, 28 Jun 2004 14:51:14 +0200]:

    > Ja się zastanawiam kto was uczył angielskiego.

    Mnie osobiscie amerykanie glownie... Ale slowa bitch raczej
    nie uzywali, troche nie ten poziom.

    > A to, że wśród hip-hopowców stało się popularne to jeszcze nie
    > znaczy, że można się nim dowolnie posługiwać.

    No tu jest o tyle specyficznie ze faktycznie ubrania tej sieci
    sklepow sa przeznaczone dla takiej wlasnie grupy odbiorcow.
    Tak ze moge zrozumiec, ze marketingowcy chca poslugiwac sie ich
    slangiem i potocznymi znaczeniami slow.

    Kolosalnym bledem jest jednak olanie znaczenia tego slowa tu,
    w naszej kulturze.

    > Aga

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 35. Data: 2004-06-28 13:26:15
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "chinol" <p...@o...pl> wrote in message
    > Hehe jestes Marek-Kafarek ??
    Hahaha. Nie ten kierunek, podpowiem - walki dalekiego wschodu, brojlerem nie
    jestem i nie będe.

    > Tu sie nie zgodze. Napis "bzyknij mnie" zacheca do bzykania twojej
    > dziewczyny. Jesli nie, to mnie oswiec.
    Jest tylko napisem na koszulce, być może szokującym, ale na pewno nie
    prowokującym.

  • 36. Data: 2004-06-28 13:27:40
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Nahia" <n...@...portal.pl> wrote in message
> [...]
    > sklepow sa przeznaczone dla takiej wlasnie grupy odbiorcow.
    > Tak ze moge zrozumiec, ze marketingowcy chca poslugiwac sie ich
    A o czym ja mówię?

  • 37. Data: 2004-06-28 13:30:30
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > się nim dowolnie posługiwać. Facet, który powiedziałby do kobiety "you
    > bitch" nie dostał by buziaka, tylko po pysku.

    Ago, mnie tam nikt nie uczyl angielskiego. A bylas ty kiedy w stanach ??
    (bo o tym wlasnie piszemy - nie o slownikowym znaczeniu slowa tylko o mocy
    wydzwieku) Tam ladnie napisalas : "wredna baba" - w polsce bitch to raczej
    kurwa z burdelu niz 'wredna baba'. (pozatym panie k...... wcale nie sa
    wredne).

    Tomek

  • 38. Data: 2004-06-28 13:41:08
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    > (...)
    Pawle streszcze moją odpowiedź w kilku liniach:
    Wyciągasz zbyt daleko idące wnioski. A mi się nie chce polemizować z
    nietrafnymi porównaniami. Fakty są następujące, to to jest tylko koszulka,
    nie wyzywanie kogoś, nie nakłanianie do rozbierania się, czy też "robienia
    laski". To tylko koszulka i koszulka pozostanie. Targetem owego sklepu są
    m.i.n. młode "wyzwolone" kobiety, mające świadoość swojej seksualności,
    lubiące prowokować swoim wyglądem. Wedle tych Pań ten napis na koszulce
    jest "cool".
    Tobie proponuję troszkę więcej dystansu, a tym Paniom ze sklepu (jak im się
    to nie podoba) zmianę pracy.

  • 39. Data: 2004-06-28 13:47:29
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wyobraź sobie, że w slangu to słowo może oznaczać kobietę wyzwoloną... Nie
    > dziwkę. I mi w życiu by nie przyszło do głowy nagabywać dziewczynę noszącą
    > taką koszulkę. Moja dziewczyna często nosi koszulkę z napisem "Bzyknij
    mnie"
    > i jakoś nie ma takich problemów jak opisane Panie.

    w pracy tez ja nosi? ;)
    a po drugie- taka a nie inna koszulka to wybor Twojej dziewczyny, a nie
    odgorna decyzja pracodawcy.

    pozdr
    Asiek

  • 40. Data: 2004-06-28 13:52:18
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "mangha" <R...@t...pl> wrote in message
    > Ciekawe, jak Ty byś się czuł w obcisłej koszulce na ramiączkach z napisem:
    > PEDAŁ
    > PS. Słowo pedał ma oczywiście jedno znaczenie - chodzi o część do roweru.
    Ja
    > innych znaczeń tego słowa nie uznaję

    "Pedał" to określnie (nie jestem pewnien tylko, czy obraźliwe, czy nie)
    homoseksualitów, ale ty o tym pewnie wiesz tylko się zgrywasz. Nie znam
    żadnego a to ich należało by się spytać jak to słowo odbierają. Zakładając
    że nie jest obraźliwe, gdyby pracował w sklepie dla nich nie miałbym nić
    przeciwko, aby pracować w obcisłych skórzanych spodniach i koszulką z
    takowym napisem, praca to praca. Podkreślam jednak, że założenie jest takie,
    że to słowo nie jest obraźliwe.