PracaGrupypl.praca.dyskusjestaż › Re: staz
    From: "Jean" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: staz
    Date: Sun, 6 Jun 2004 09:15:20 +0200

    > Tak sie szczesliwie zlozylo ze dostalem propozycje stazu. Pieniadze
    > oczywiscie niewielkie, ale za to zdobede doswiadczenie, a to cholernie
    > wazne dzis.

    zgadza sie ;)

    > - dostaje rente rodzinna
    > - koncze wlasnie szkole (studium) i mysle o studiach (zaocznie)
    > - aby dostac ten staz, kaza mi sie wybrac do urzedu pracy jako absolwent
    > i teraz zastanawiam sie jak czy nic nie zamieszam jak sie zarejestruje
    jako
    > absolwent a potem pojde sie dalej edukowac.

    http://bap-psp.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm=jn&a
    kt=nr17091885&ver=-1&jedn=-1
    art.2 ust.1 pkt 2 lit. h - dot. osoby ktora nie uzyskuje miesiecznie
    przychodu w wysokosci
    przekraczajacej polowe minimalnego wynagrodzenia za prace (np renta
    rodzinna)
    nie myslcie ze mozna pracowac i byc bezrobotnym radze pozytac ustawe

    co do absolwenta..... nie ma juz takiego pojecia ;)
    Art. 53. 1. Bezrobotnego, o którym mowa w art. 49 pkt 1,(czytaj do 25 roku
    zycia)
    starosta na wniosek lub za zgoda tego bezrobotnego moze skierowac do odbycia
    u pracodawcy stazu przez okres nieprzekraczajacy 12 miesiecy.
    2. Do osoby zarejestrowanej jako bezrobotna w okresie do uplywu 12 miesiecy
    od dnia okreslonego w dyplomie, swiadectwie lub innym dokumencie
    poswiadczajacym
    ukonczenie szkoly wyzszej, która nie ukonczyla 27 roku zycia, ust. 1 stosuje
    sie odpowiednio.
    ust.2 jest to jakby "stary" absolwent szkoly wyzszej

    --
    Jean
    odpisujac na mejla dodaj [news] w temacie, inaczej mejl trafi do kosza