PracaGrupypl.praca.dyskusje › sposób na nicnierobienie

  • 41. Data: 2002-12-07 22:13:36
    Temat: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "HuRa" <r...@w...pl> writes:

    > A moze to najstarszy zawod na swiecie ? :-))

    widze, ze koledze jak juz nie starczylo argumentow to wpadl na pomysl
    obrazenia dyskutantki.

    strasznie smieszne, no nic tylko boki zrywac ;(

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 42. Data: 2002-12-07 22:17:53
    Temat: Re: Re: sposób na nicnierobienie
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > powinna
    >
    > Ok niech jest dumna, nikt jej tego nie odbiera ! Ale na grupie zapanowała
    > widzę moda na ostentacyjne zachwalnie swoich sukcesów.

    widocznie niektorzy co ta grupe czytaja mieli juz dosc narzekania jak
    to jest do dupy, nie ma pracy, nie bedzie a w ogole to najlepiej sie
    klasc i umierac bo nic sie nie da zrobic, a panstwo powinno dac i nie
    daje...

  • 43. Data: 2002-12-07 22:20:03
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Wrangler" <a...@i...pl> writes:

    > Przeczytałem cały wątek w tym temacie i doszedłem do wniosku, że Soph ma
    > rację !!!! Załóżcie sobie grupę pl.ludzie.sukcesu, gdzie będziecie jeden
    > przez drugiego się miotać co kto osiągnął i w czym jest lepszy. Skoro

    dla rownowagi proponuje:

    zalozcie sobie grupe pl.ludzie.przegrani gdzie bedziecie jeden przez
    drugiego sie miotac, czego nie znalezliscie pracy i jej nigdy nie
    znajdziecie i gdzie bedziecie sie przescigac w znajdywaniu
    usprawiedliwien dla wlasnego niechciejstwa.

  • 44. Data: 2002-12-07 22:24:14
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Soph" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Okej!
    >
    > Dlaczego popadasz w skrajnosc , juz Tobie pisalem, w Twoim liscie oprocz
    > enigmatycznego wstan z fotele bylo tylko to ile to dobr materialnych
    > posiadasz. Wielkie samowychwalenie.Czy naprawde nie masz innych, moze
    > bardziej konkretnych rad dla innych.

    mozeby i miala, ale czy ci ktorych naprawde interesowalo jak to
    zrobila ZAPYTALI CHOCIAZ O TO?

    nie, no po co, prawda? toz to by byl zbytek, za duzo, zbyt wielki
    wysilek! taka osoba, co to pisze na grupe pl.praca.oferowana i ma
    czelnosc napisac, ze sie jej powiodlo, to ma jeszcze obowiazek
    rozliczyc sie z tego, ile dokladnie zarobila, jaki ma samochod i OD
    RAZU podac dokladna recepte na to, jak to zrobic, zeby inni kanapowcy
    mogli bez wstawania z kanapy od razu sie zrobic bogaci!

    ironizuje, ale naprawde az mi sie cos wywraca na postawe niektorych tu
    piszacych. oni tylko WYMAGAJA i WYMAGAJA - i to ciagle od INNYCH. a to
    od panstwa, ze powinno prace 'godziwa" zapewnic (przy czym sami nie
    bardzo wiedza, co to wlasciwie ta godziwa praca jest), a to od
    piszacych tutaj, ze maja im podawac gotowe recepty, nawet bez pytania;

    A MOZE BY TAK NAJPIERW ZACZAC WYMAGAC OD SIEBIE SAMYCH, CO??

  • 45. Data: 2002-12-07 22:24:23
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ja sie z tym zgadzam. Jednak pisanie:
    > "K a ż d y kombinuje jak by tu robić żeby się nie narobić a zarobić. A
    > ja wam powiem co by było gdybyscie sie zabrali za robotę, a nie myslenie o
    > niej (...) Wystarczyło tylko pewnego dnia wstac z kanapy i wyłaczyć
    > telewizor."

    Najbardziej to kombinują pracodawcy, bo kombinują jak korzystać z pracy
    kilku, a czasem i kilku tysięcy osób. Gdyby ludzie nie kombinowali jak
    zarobić, a się nie narobić, to wydajność by nie rosła, a po mięso
    chodzilibyśmy do lasu, zamiast do sklepu.

    > Ktos tu wspominal o
    > szczesciu - one faktycznie tez ma znaczenie. Oczywiscie nie wszystko
    > zalezy od jego posiadania lub braku, ale jednak. Ktos komu sie udalo moze
    > czasem o tym zapominac.

    Nawet jeżeli zapomni, to nie powinien odsądzać od czci i wiary tych,
    którym się nie udało. Mojemu dziadkowi upaństwowili po wojnie firmę wraz
    z kontem w banku. Część środków przeznaczyli na rozwój aparatu
    represji, ale jakąś tam, może, na podwaliny pod obecną telekomunikację,
    drogi, elektrownie itd. Z zasobów tych korzystają także ludzie sukcesu,
    nie wyłaczając tych, którzy uważają prawo własności za święte. Kradzione
    nie tuczy, a jak donosi prasa dżentelmenowi nie wypada być opasłym.

    Pzdr: Dogbert

  • 46. Data: 2002-12-07 22:25:36
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisała w wiadomości

    > nie, no po co, prawda? toz to by byl zbytek, za duzo, zbyt wielki
    > wysilek! taka osoba, co to pisze na grupe pl.praca.oferowana i ma

    a co to wszystko ma wspolnego z pl.praca.oferowana bo sie gubie ?

> [...]
    > RAZU podac dokladna recepte na to, jak to zrobic, zeby inni kanapowcy
    > mogli bez wstawania z kanapy od razu sie zrobic bogaci!

    tak , pisz dalej , bo sie smiesznie robi...

    > A MOZE BY TAK NAJPIERW ZACZAC WYMAGAC OD SIEBIE SAMYCH, CO??

    nie krzycz tyle...

    podsumowujac IMHO bredzisz .
    Soph

    --
    Come quietly to the camp
    You'd look nice as a drawstring lamp

  • 47. Data: 2002-12-07 22:31:03
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > "pl.praca.dyskusje", a nie "pl.praca.pomozcie.znalezc". Wszystko, co dotyczy
    > rynku pracy się kwalifikuje, więc nie truj.
    >
    > Znowu ktoś, według kogo "się da" został zjedzony żywcem. I znowu nikt nie
    > spytał, jaki był powód sukcesu. Ehhh...

    Nie uważasz, że modne jest jęczenie, że ktoś/inni/ludzie etc. jęczą?
    Przecież to takie samo jęczenie.

    Pzdr: Dogbert

  • 48. Data: 2002-12-07 22:59:55
    Od: "RZ" <a...@m...pl>

    >Wystarczyło tylko pewnego dnia wstac z kanapy i wyłaczyć telewizor

    OK. Ale czy dla wszystkich, którzy wstaną z kanapy i wyłączą telewizor
    wystarczy pracy?
    Jezeli twoje miasteczko może stworzyć 50 takich stanowisk, a 5000 osób szuka
    pracy
    to jak rozwiążesz to proste działanie matematyczne? Czy 5000 osób ma
    wyemigrować z miasteczka?

    Yonnie

  • 49. Data: 2002-12-07 23:25:00
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Soph" <s...@p...onet.pl> wrote in
    l:

    /ciach.../

    > tak , pisz dalej , bo sie smiesznie robi...

    Marnujesz cudzy czas piszac tego typu odpowiedzi. Nie masz zadnych argumentow, tylko
    gryziesz jak wsciekly kundel. Czyzbys zasilal szeregi malkontentow, o ktorych pisze
    Nina ?
    Taki co palcem (ani mozgownica) nie ruszy, ale o wszystkiem ma wyrobione zdanie i
    gotowe odzywki "bredzisz !" "p....olisz !", "zlodzieje !". Wyloz swoje argumenty to
    wszyscy
    podyskutujemy, tymczasem jestem zly sam na siebie, ze czytam takie wypociny i trace
    swoj cenny czas.

    > nie krzycz tyle...

    Panie dyskutancie "na poziomie". O wiele bardziej na bakier z netykieta stoi
    czepianie sie
    byle czego, jakie tu prezentujesz niz uzycie wielkich liter w jednym miejscu w
    uzasadnionym
    przypadku (wbicie do glowy, jak mlotkiem).

    > podsumowujac IMHO bredzisz .

    Nawet nie miesci Ci sie w glowie jak bardzo jestes nieswiadomy (zeby nie powiedziec :

    g....i).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 50. Data: 2002-12-07 23:36:35
    Od: "Soph" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > gryziesz jak wsciekly kundel.

    Ciekawe ...

    > Taki co palcem (ani mozgownica) nie ruszy, ale o wszystkiem ma wyrobione
    zdanie i
    > gotowe odzywki "bredzisz !" "p....olisz !", "zlodzieje !".

    To o mnie ?

    > Wyloz swoje argumenty to wszyscy
    > podyskutujemy, tymczasem jestem zly sam na siebie, ze czytam takie
    wypociny i trace
    > swoj cenny czas.

    To juz nie moj problem.

    > Nawet nie miesci Ci sie w glowie jak bardzo jestes nieswiadomy (zeby nie
    powiedziec :
    > g....i).

    Nieswiadomy czego , o skarbnico madrosci . Twoj post takze przedstawil moc
    argumentow.
    Trafiasz do KF baranku.
    Soph