PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grupa "Adam P".

  • 1. Data: 2002-12-07 09:09:26
    Temat: Grupa "Adam P".
    Od: "Toms" <t...@t...pl>

    Zauważyłem, że na tej grupie dominuje temat pt."Adam P." Może należałoby
    założyć nową grupę dla fanów Adasia ?

  • 2. Data: 2002-12-07 09:53:11
    Temat: Re: Grupa "Adam P".
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Toms" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Zauważyłem, że na tej grupie dominuje temat pt."Adam P." Może należałoby
    > założyć nową grupę dla fanów Adasia ?
    >
    > Zważywszy że facet ma niezłe grono podopiecznych i takie samo grono
    przeciwników można by o tym pomysleć. A co do samego przedmiotu (podmiotu)
    to oczywiście facet ma rację i tyle. Co tu dużo mówić.
    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2002-12-07 11:34:49
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    POdopiecznych? To on prowadzi tu jakas szkolke?

    > przeciwników można by o tym pomysleć. A co do samego przedmiotu (podmiotu)
    > to oczywiście facet ma rację i tyle. Co tu dużo mówić.

    Racje ma w wiekszosci, ale zbyt uogolnia i za duzo w nim drwiny i pogardy.

    GreG

  • 4. Data: 2002-12-07 12:07:51
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > A co do samego przedmiotu (podmiotu)
    > to oczywiście facet ma rację i tyle. Co tu dużo mówić.
    Zrób mu laske!

  • 5. Data: 2002-12-07 12:10:45
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > GreG
    >
    > A jak idziesz na rozmowę kawlifikacyjną i mówią Ci że zadwoną i nie
    dzwonią, to nie jest pogarda albo drwina z ciebie?
    Różnica polega na tym że drwiną od rówieśnika, czy tez innej osoby
    pogardzisz i się spienisz a za drwinę przyszłego pracodawcy podziękujesz!
    Ania

  • 6. Data: 2002-12-07 12:11:20
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2002-12-07 12:33:21
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zrób mu laske!
    >
    > I dziwić się że bezrobocie sięga zenitu, skoro zachować się nawet trudno
    kulturalnie. Ale za to jaka finezja...

  • 8. Data: 2002-12-07 13:33:14
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > Zrób mu laske!

    prymityw

    nie pozdr.
    artur

  • 9. Data: 2002-12-07 18:31:13
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > I dziwić się że bezrobocie sięga zenitu, skoro zachować się nawet trudno
    > kulturalnie. Ale za to jaka finezja...
    No to co pieprzysz glupoty?
    Adam miałby racje gdyby nie generalizował, ale on chyba tka nie potrafi, nie
    widzi nic poza czubek własnego nosa. A skoro nie ma czegoś takiego jak
    częściowa racja, to on jej nie ma, bo albo się ma racje, albo się jej nie
    ma. Proste.
    Reasumując trafił do mojego KF bo nie potrafił dyskutować, a jedyne co
    widział to swoją chorą rację i wyższość nad innymi. Ty też chcesz do KF??

    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 10. Data: 2002-12-07 18:32:19
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "lajkonik" <l...@l...de> napisał w wiadomości
    > prymityw
    A co chciałbyś aby tobie zrobiła? Ja nie mam nic przeciwko temu.
    A tak poza tym, uzasadnij swoje zdanie...