PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: Re: sposób na nicnierobienie
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: sposób na nicnierobienie
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    Date: 8 Dec 2002 00:25:00 +0100

    "Soph" <s...@p...onet.pl> wrote in
    news:22654-1039299749@as1-106.poznan.dialup.inetia.p
    l:

    /ciach.../

    > tak , pisz dalej , bo sie smiesznie robi...

    Marnujesz cudzy czas piszac tego typu odpowiedzi. Nie masz zadnych argumentow, tylko
    gryziesz jak wsciekly kundel. Czyzbys zasilal szeregi malkontentow, o ktorych pisze
    Nina ?
    Taki co palcem (ani mozgownica) nie ruszy, ale o wszystkiem ma wyrobione zdanie i
    gotowe odzywki "bredzisz !" "p....olisz !", "zlodzieje !". Wyloz swoje argumenty to
    wszyscy
    podyskutujemy, tymczasem jestem zly sam na siebie, ze czytam takie wypociny i trace
    swoj cenny czas.

    > nie krzycz tyle...

    Panie dyskutancie "na poziomie". O wiele bardziej na bakier z netykieta stoi
    czepianie sie
    byle czego, jakie tu prezentujesz niz uzycie wielkich liter w jednym miejscu w
    uzasadnionym
    przypadku (wbicie do glowy, jak mlotkiem).

    > podsumowujac IMHO bredzisz .

    Nawet nie miesci Ci sie w glowie jak bardzo jestes nieswiadomy (zeby nie powiedziec :

    g....i).

    Pozdrawiam,
    Wojtek