PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwaga na GSMKARTY

  • 1. Data: 2002-12-06 22:30:30
    Temat: Uwaga na GSMKARTY
    Od: "jm" <W...@a...pl>

    "Firma", pod powyzsza nazwa okazala sie , dla mnie, zwyklym naciagaczem.
    Zaplacilem za karte SIMPLUS 26.20.02 i do dnia dzisiejszego nie otrzymalem ,
    ani karty, ani pieniedzy. Moje posty na adres email pozostaja bez
    odpowiedzi. Pozostalo mi napisac na ich adres, obawiam sie, ze to rowniez
    spelnzie na niczym. Pomyslicie kolejna ofiara, i tak niestety jest, ale
    chyba w koncu znajdzie sie cos uczciwego w sieci.
    Prosze o podowiedzi, w jaki sposob i kogo powiadomic o powyzszym.
    Przestrzegam przed tymi "lancuszkami".
    Firma ta sprzedaje pakiety NOM 1044, jak sie okazalo, NOM wystepuje o
    wykreslenmie tej oferty ze stron GSMKARTY. I cos mi sie wydaje, ze zwijaja
    zagle bop stroniczka zniknela, o sorry, napisano ze odslona 16.12.02.
    Naciagniety.
    Pozdrawiam grupowiczow

  • 2. Data: 2002-12-07 00:27:03
    Temat: Re: Uwaga na GSMKARTY
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 6 Dec 2002 23:30:30 +0100, "jm"
    <W...@a...pl> zakodował:

    >"Firma", pod powyzsza nazwa okazala sie , dla mnie, zwyklym naciagaczem.

    Wysłałeś tam CV?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-12-07 01:39:07
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "jm" <W...@a...pl> wrote in news:asr8fd$aim$1@news.tpi.pl:

    > "Firma", pod powyzsza nazwa okazala sie , dla mnie, zwyklym
    > naciagaczem. Zaplacilem za karte SIMPLUS 26.20.02 i do dnia
    > dzisiejszego nie otrzymalem , ani karty, ani pieniedzy.

    Wedlug jakiego kalendarza ? ;-) Wiekszosc liczy sobie 12 m-cy...

    Wojtek