PracaGrupypl.praca.dyskusjesposób na nicnierobienie › Re: Re: sposób na nicnierobienie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: sposób na nicnierobienie
    Date: 07 Dec 2002 14:24:14 -0800

    "Soph" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Okej!
    >
    > Dlaczego popadasz w skrajnosc , juz Tobie pisalem, w Twoim liscie oprocz
    > enigmatycznego wstan z fotele bylo tylko to ile to dobr materialnych
    > posiadasz. Wielkie samowychwalenie.Czy naprawde nie masz innych, moze
    > bardziej konkretnych rad dla innych.

    mozeby i miala, ale czy ci ktorych naprawde interesowalo jak to
    zrobila ZAPYTALI CHOCIAZ O TO?

    nie, no po co, prawda? toz to by byl zbytek, za duzo, zbyt wielki
    wysilek! taka osoba, co to pisze na grupe pl.praca.oferowana i ma
    czelnosc napisac, ze sie jej powiodlo, to ma jeszcze obowiazek
    rozliczyc sie z tego, ile dokladnie zarobila, jaki ma samochod i OD
    RAZU podac dokladna recepte na to, jak to zrobic, zeby inni kanapowcy
    mogli bez wstawania z kanapy od razu sie zrobic bogaci!

    ironizuje, ale naprawde az mi sie cos wywraca na postawe niektorych tu
    piszacych. oni tylko WYMAGAJA i WYMAGAJA - i to ciagle od INNYCH. a to
    od panstwa, ze powinno prace 'godziwa" zapewnic (przy czym sami nie
    bardzo wiedza, co to wlasciwie ta godziwa praca jest), a to od
    piszacych tutaj, ze maja im podawac gotowe recepty, nawet bez pytania;

    A MOZE BY TAK NAJPIERW ZACZAC WYMAGAC OD SIEBIE SAMYCH, CO??

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net