PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 431. Data: 2005-10-17 19:12:16
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    news:dj0qij$u9k$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:dj0db9$lkh$1@atlantis.news.tpi.pl Immona

    > Z wykształecenia - nie, z poglądów - pewnie tak, w końcu normalny człowiek
    > nie udziela się w ZZ za friko dla innych.

    Zachcialo mi sie poszukac. Pan od muzyki jestes :)

    I.

  • 432. Data: 2005-10-17 19:19:13
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr napisał(a):

    > A co należy zrobić według Ciebie? Skąd wziąść pieniądze na socjal?
    > Bo z pustego w próżne i Salomon nie naleje.

    Owszem, masz 120% racji. Problem w tym, że całkowita likwidacja
    wszelkich świadczeń socjalnych może się wcale nie okazać tańsza niż to
    co mamy obecnie...

    > organizowana inna pomoc niż roboty publiczne czy przeszkolenie do innego
    > zawodu. Żadnego rozdawania pieniędzy za darmo. Zasiłki, renty itp. niech
    > należą się wyłacznie ludziom którzy nie są w stanie zarobić na swoje
    > utrzymanie z powodu choroby, niepełnosprawności itp.

    Ciekawe w jaki sposób zdemoralizowany aparat urzędniczy zmusisz do
    działania w takiej utopii? Masz jakiś pomysł na to? ;)

    j.

  • 433. Data: 2005-10-17 19:20:38
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości

    > Łacha? Problem tego człowieka polega na tym, że każdy kto czyta
    > jego CV natychmiast go skreśla - przynajmniej tak ten człowiek nam
    > tu zeznaje. Pierwszą więc sprawą powinna być analiza tego CV. Może
    > to tam właśnie tkwi problem.

    A może problem nie w CV tylko, co on dalej robi po wysłaniu tego CV?
    Jak czeka aż mu się łaskawie odezwą na jego aplikację, a nie jest
    wybitnym specjalistą z dużym doświadzczeniem, to po prostu nie wykazuje
    odpowiedniego zainteresowania.

    > I dokładnie tak to dziła w dorosłym świecie...

    Więc jak posłucha takich malkontentów i zmieni wszystko wg ich gustu,
    to może zrobić sobie więcej kuku.
    Oczywiście pomijam przypadki jakiejś ewidentnej głupoty w CV.

    --
    Koziorozec

  • 434. Data: 2005-10-17 19:26:37
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > Forma akurat ma znaczenie pod względem przejrzystości i tego
    > czy łatwo można zaczepić oko na najważniejszych fragmentach.
    > Czcionki to kwestia mocno drugorzędna. Natomiast najwięcej
    > problemów jest zazwyczaj z zawartością -- i tutaj czasami
    > uwagi kogoś, kto na codzień te CVki czyta, może się okazać
    > całkiem pomocna.

    Nawet się częściowo z Tobą zgadzam, ale obserwowałam już
    kilka wątków na temat oceny CV i - oprócz faktycznie cennych
    rad - było tam bardzo dużo marudzenio-znawstwa.
    Z drugiej strony, w CV nie da się tak zainteresować człowieka,
    bo to często same dane, jak np. w liście motywacyjnym, czy
    też bezpośredniej rozmowie.
    No popatrz: co pierwsze czytasz? CV czy LM?
    Jak LM będzie skopiowanym z internetu tekstem z bleble,
    to z większym zainteresowaniem przeczytasz CV?

    > PS. Ostatnie CV które dostałam do oceny poszło mi razem
    > z dyskiem -- ten kto wysłał wie że nie dostał odpowiedzi,
    > odezwij się jeszcze raz...

    P.S.: Autoreklama :): dane z uszkodzonych dysków odzyskuję...,
    również z 'padniętą' elektroniką...

    --
    Koziorozec

  • 435. Data: 2005-10-17 19:31:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Koziorozec napisał(a):

> [...]
    > Jak czeka aż mu się łaskawie odezwą na jego aplikację, a nie jest
    > wybitnym specjalistą z dużym doświadzczeniem, to po prostu nie wykazuje

    Może i może. Swoją drogą CV nie pokazał. Symptomatyczne w gruncie
    rzeczy, prawda? ;)

    j.

  • 436. Data: 2005-10-17 19:36:54
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    > Nie znam pojęcia. Wyjaśnij proszę.

    Jak udowodnić coś, co się przeczytało w 'mądrych książkach'...

    > Minus, minus, spacja powinno być...

    Coś Ci się popsuło przez to? :>>

    --
    Koziorozec

  • 437. Data: 2005-10-17 19:43:28
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Pierwotna nazwa to kiryzm od imienia grupowiczki Kiry, ktora ma wieksze
    > zaslugi w gloszeniu tego :D choc i ja jak widac znalazlam uznanie.
    [...]
    > 1. zamiast narzekac, trzeba szukac mozliwosci i wykazywac zaradnosc,
    > bo mozliwosci jest wiele i kto da z siebie wysilek, temu sie uda

    Bzdura!
    Pojęcie Immunologii wydumanej zupełnie nie odnosi się do kirianizmu,
    ani definicji tego, co napisałaś.
    Jak wskazuje drugi człon tego pojęcia - do tego się właśnie odnosi.
    Podpieranie się teoriami ssających palec oraz statystykami w celu
    udowodniena swoich racji i poglądów materialistki.
    Aha! Zapomniałam jeszcze o obrażaniu i lekceważeniu rozmówcy,
    wyrażonym autorytatywnym stwierdzeniem, które można przetłumaczyć:
    "jesteś głupi albo biedny, albo na zasiłku".

    > 2. wszystko, co napisal David Begg w powszechnie stosowanym
    > podreczniku "Makroekonomia" jest prawda. (*)

    Skoro ekonomiści potrafią stworzyć teoretyczny model funkcjonowania
    rynku, to dlaczego nie potrafią przewidzieć tylu przypadków i stworzyć
    raju?

    --
    Koziorozec

  • 438. Data: 2005-10-17 19:46:04
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "EL" napisał w wiadomości

    > Wy się ze stokrotki nie śmiejcie bo w IV RP czeka ją świetlana
    > przyszłość ;)
    > W końcu ktoś musi dostosować ortografię do poziomu możliwego
    > do opanowania przez Młodzież Wszechdebilną i elektorat Chamoobrony ;)

    Nie zapominaj o przystosowaniu informatyki do takich informatyków ;>>

    --
    Koziorozec

  • 439. Data: 2005-10-17 19:51:41
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Czemu pytasz, skoro masz
    > podanego linka, pod ktorym sa dane dla wszystkich panstw?

    Bo od tego mam Ciebie - co mam się przemęczać, skoro Ty
    i tak rzucisz jakimiś liczbami albo definicjami. :>>

    A propos: nie pisze (nie mówi) się 'czemu', tylko "dlaczego" :>>

    --
    Koziorozec

  • 440. Data: 2005-10-17 19:56:18
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Bo dalsza rodzina, bo przyjaciele, bo ulubione
    > knajpy, bo miejsca roznorakiej dzialalnosci pozazawodowej...

    To teraz popatrz na to z perspektywy człowieka, który miałby
    się przeprowadzić z Suwałk do Katowic w poszukiwaniu pracy.
    A na grupie niektórzy rzucają hasło: jedź i nie oglądaj się...

    --
    Koziorozec