PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-20 08:48:53
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dj5ua6$n7l$1@inews.gazeta.pl...

    > Kto mówił o pensjach???
    > Mowa była o przywilejach.
    Mówię o pensjach, bo większość znanych mi utyskiwań nauczycieli, dotyczy
    pensji a nie przywilejów.

    > Tymczasem tacy lekarze, pielęgniarki, nauczyciele opłacani
    > z budżetówki mogą wymuszać na Rządzie przywileje, mimo że
    > Rząd może chcieć wprowadzić reformy i odciążyć budżet.

    W Katowicach w roku 2005 wreszcie po trzech latach odmrożono pensje.
    Podwyżki były rewelacyjne - po 30 pln brutto. Cieszę się, że taką niską
    inflację mamy, że 30 pln brutto podwyżki załatwia sprawę.

    Te przywileje, o których piszesz, a także pensje i warunki pracy to naczynia
    połączone, więc nie rozpatrywałbym pracy w budżetówki tylko z perspektywy
    przywilejów.

    > A propos: dlaczego ująłeś się tylko za nauczycielami,
    > a za górnikami - wcale?
    Bo większość górników, jakich znam, rozbija się lepszymi furami niż moja,
    skąd wnioskuję, że jest to dla nich bardziej intratne zajęcie niż mój udział
    w wyścigu szczurów.

    Tudzież dlatego, że belfrom nałożono parę lat temu sporo obowiązków i
    debilną ścieżkę rozwoju, co nie przełożyło się specjalnie na jakość żarcia,
    które wkładają do gara.

    Jak również dlatego, że uważam, że o ile państwo nie ma obowiązku solidnie
    ogrzać mi za darmo mieszkania to powinno solidnie i za darmo wyedukować moje
    przyszłe dzieci.

    Tak na marginesie, to ująłem się nie za belframi tylko za ludźmi, którzy
    mają ochotę być bardziej wykształceni niż przeciętny analfabeta, a dopóki
    nie da się zautomatyzować edukacji, to nie oszczędzajmy na ludziach, którzy
    owe automaty wyręczają.

    pozdr.
    m.