PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-20 09:02:13
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dj60h6$4pm$1@inews.gazeta.pl...

    > Jotte - masz u mnie dług wdzięczności! Za wyręczenie i zgrabne
    > sformułowanie myśli, jaką chciałam zaszczepić u niektórych
    > w temacie Kiry i niejakiego kirianizmu! :)) oraz identyfikownia
    > się jej, jako MY i ONI, czyli _pracodawcy_ i pracownicy!

    Bo może nie wiesz co to gugiel. Proszę:

    Odnośnie tworzenia miejsc pracy
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_frm/thread/fcf228099b0287f5/e7a52172ebfe74eb?lnk=
    st&q=kira+spotkanie+group:pl.praca.dyskusje&rnum=1&h
    l=pl#e7a52172ebfe74eb

    Odnośnie innych form autoreklamy, to nie widzę wątków pt. "Ja Kira mam
    zajebiście wielką firmę a doświadczenie takie, że wy wszyscy padajcie do
    stóp:". Tu chodzi o pewien rodzaj poglądów, bardzo mi zresztą bliski, który
    pewien pan odegdaj sformułował jako "bądź kowalem swego losu". Pogląd ten
    jest przeciwstawny marazmowi, bezwładowi tudzież załamywaniu się pod wpływem
    porażek życiowych.

    Wkurwia mnie jak, iluś najeżdża na jednego, że ma odwagę coś zrobić ze swoim
    życiem albo przyznać się do zdrowego egoizmu, jakim jest staranie się o
    zapewnienie sobie życia, na jakie ma się ochotę. Więc może zamiast
    krytykować kirianizmy, nietzcheanizmy, czy inne izmy - czyli to, że ktoś ma
    ochotę zrobić coś dobrego koło siebie, zajmijcie się Państwo tym co koło
    Was. Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż chujowo".