PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-20 11:24:49
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Odnośnie innych form autoreklamy, to nie widzę wątków pt.
    > "Ja Kira mam zajebiście wielką firmę a doświadczenie takie,
    > że wy wszyscy padajcie do stóp:".

    Powiem więcej, w tych samych guglach siedzi też całkiem sporo
    moich własnych 'opowiesci' o zupelnie innej wymowie:

    http://groups.google.pl/group/pl.biznes/msg/cd9991fd
    50ecae19?dmode=source&hl=en
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/msg/
    37b6d1c32c0bc2b9?dmode=source&hl=en
    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/msg/
    42ff43fdb9cf80d8?dmode=source&hl=en

    Jakby się komuś chciało, to znalazłby tego od groma... ;)

    > Może to jest metoda na frustracje pt. "jest chujowo że aż
    > chujowo".

    No i tego właśnie nie rozumiem, bo wcale nie jest chujowo :)
    Fakt, trzeba się nazasuwać. I co z tego? To też jakieśtam
    urozmaicenie życia przecież jest...

    Kira