PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-18 18:56:36
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Kira <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Koziorozec wrote:

    > No to ile osób niepełnosprawnych (takich, co są na wózku,
    > nie mają nogi albo ręki itp.) zatrudnia Twoja firma?

    Na etat? Zero. Ale pełnosprawnych na etat mam w tej chwili
    też dokładnie zero, w związku z czym sądzę, że panuje tutaj
    pełne równouprawnienie :)

    Natomiast zdalnych to mówiąc szczerze nie wiem, nigdy mnie
    to nie interesowało, więc nie zdziwiłabym się nawet, gdyby
    któryś z chłopaków okazał się niepełnosprawny. Tym bardziej
    że przez IDN też się zgłaszali -- chociaż zdrowi też często
    tam zaglądają, więc to żaden wyznacznik...

    > Dlaczego nie zatrudniasz takich osób, skoro mogłabyś
    > wziąć refundację na stanowisko dla niepełnosprawnego,
    > a przynajmniej nie musiałabyś płacić ZUS-u za niego,
    > skoro jest to taki duży dla Ciebie koszt, że zlecasz
    > pracę na umowę o dzieło lub studentom?

    Bo nie zamierzam się pakować w etaty póki nie jest mi to
    absolutnie niezbędne. Refundowany czy nie, etat wymaga
    jednak uruchomienia potężnej papierologii, której, mówiąc
    uczciwie, na razie uruchamiać mi się nie chce. Działamy
    jak na razie od miesiąca z kawałkiem, mamy pilniejsze
    zajęcia i wydatki niż sponsoring naszego kochanego aparatu
    przymusowych ubezpieczeń.

    Kira