PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Matrix <m...@x...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 19:37:45 +0200

    Koziorozec napisał(a):

    > Matrix, nie obraź się, ale prezentujesz taką postawę - dajcie mi,
    > należy mi się. Przynajmniej tak to może wyglądać.

    ja nie twierdze ze mi sie nalezy ale ze bardzo chcialbym miec ta prace
    przeciez praca i zarabiane w niej pieniadze to podstawa bytu a
    przecietnie pracowac trzeba przez 30 lat swojego zycia

    > Ja nie jestem z tych na grupie, co twierdzą, że wszystko się da

    chociaz jedna :) uff a juz tracilem wiare w ludzi i myslalem ze
    wszyscy maja klapki na oczach

    > tylko trzeba się wziąć do roboty i nie być leniem - sama z takimi
    > polemizuję, niejednokrotnie.

    a czy ja sie lenie ? caly czas szukam tej pracy

    > Ale - człowieku! Ty rzeczywiście nastawiłeś się, że praca powinna
    > Cię znaleźć.

    nie, ja caly czas szukam

    > Tylko teraz masz jeszcze możliwości skorzystania ze stażu
    > - zapewniam Cię, że jak skończą się te możliwości, to będzie Ci
    > jeszcze gorzej.

    wszystko mozliwe

    > O ile pamiętam, pisałeś że jesteś z Radomia - czy tak?
    > Może gdzieś tam w Twoim mieście jest firma pośrednicząca
    > w zatrudnianiu (agencja pośrednictwa pracy), zresztą - na pewno
    > w miejscowym UP są organizowane kursy i konsultacje z pisania
    > listu motywacyjnego i cv tak, aby zainteresować pracodawcę.
    > Naprawdę, radzę Ci z tego skorzystać - dowiesz się, jakie
    > możesz usłyszeć pytania na rozmowie kwalifikacyjnej, jak możesz
    > odpowiadać itp.

    bylem na takim kursie podczas studiow nawet dostalem dyplom jego
    ukonczenia i orientuje sie w tym temacie w tym zakresie jaka wiedze mi
    na tym kursie przekazali tzn. pisanie cv i listow motywacyjnych i
    sposoby poszukiwania pracy

    > Zaglądaj na stronę:
    > http://www.epuls.praca.gov.pl - znajdziesz tam oferty pracy nie tylko
    > z Twojego UP

    codziennie odwiedzam ta strone jak i wiele innych z ogloszeniami o prace
    .
    > Jest tam taka oferta: 26.09.2005 - Pracownik biurowy
    > [Zawód szkolny: Technik prac biurowych]
    > Opis stanowiska: asystent zarządu 1041u staż

    tylko widzisz nie wiem jak tam u ciebie ale w Radomiu w UP na staze
    wysylaja tylko pod kontem wyksztalcenia bo sam juz chcialem na taki
    staz sie udac ale niestety :(

    > I przede wszystkim - jeśli starasz się o pracę, nie tłumacz wszystkim,
    > że nie masz doświadczenia, ale jesteś chętny do pracy.
    > Rób to tylko wtedy, gdy ktoś Ci brak doświadczenia zarzuci.

    ja nie pisze w cv ze nie mam doswiadczenia bo ten brak z tego cv sam
    wynika nie ma nic w rubryce praca, ani tez o tym nie mowie tylko jak
    ktos zapyta

    > A interesowałyby Cię praktyki bezpłatne, np. na okres 1-3 miesięcy,
    > jako osoba do okresowego serwisowania sprzętu (raczej proste prace,
    > typu instalacje oprogramowania, reagowanie na problemy w działaniu)
    > komputerowego?

    tak nie mialbym nic przeciwko temu jakbym mogl zdobyc doswiadczenie,
    wiaze sie to z pewnymi kosztami z mojej strony ale przebolalbym to jakos

    Czy potrafiłbyś wykonać prostą stronę w HTML-u,
    > albo wykorzystać gotowego CMS-a? Z CMS-ami naprawdę nie trzeba
    > dużo umieć, wystarczy tylko odpowiedni dobrać.

    spokojnie zrobilbym strone w HTML i z CMS'a tez umialbym skorzystac

    > Pisząc o tych praktykach bezpłatnych myślę o organizacjach
    > pozarządowych, pomocowych - non profit - pracy jako wolontariusz.
    > Wiadomości na ten temat znajdziesz pod: http://www.ngo.pl ,
    > a pod: http://ogloszenia.ngo.pl znajdują się ogłoszenia organizacji
    > poszukujących wolontariuszy, ale również są ogłoszenia organizacji
    > poszukujących _pracowników_.

    nie omieszkam zajrzec na te strony

    > Bardzo często takie organizacje szukają wolontariusza(-ki) do prostej
    > administracji kompami w ich biurze (np. 2, 3 dni w tygodniu albo po kilka
    > godzin) albo do opracowania/poprawienia strony internetowej.
    > W W-wie, chyba w Banku Drugiej Ręki szukali kogoś do instalowania
    > Windowsa na kompach, które są przekazywane organizacjom.

    to byloby juz cos :)

    > W zamian takie organizacje wystawiają referencje, a więc można wpisać
    > do CV, że masz praktykę, np. w administrowaniu - w takiej to a takiej
    > organizacji - takie praktyki też są chętnie widziane przez pracodawców.
    > Możesz się dogadać z taką organizacją o zwrot kosztów, np. dojazdów
    > (np. gdybyś chciał praktykować w W-wie - tam jest chyba największe
    > zapotrzebowanie). A praktyki mogą trwać np. tydzień, dwa tygodnie,
    > miesiąc i więcej. Np. taka strona internetowa - można się umówić,
    > że zrobisz w ciągu 2 tygodni/miesiąca, a potem ewentualnie wprowadzać
> [...]

    coraz bardziej mnie przekonujesz do tej formy zdobywania doswiadczenia :)

    > Spróbuj tej formy, bo mnie dzięki kontaktom z takimi organizacjami
    > (które mogą Cię również komuś potem polecić - do pracy albo
    > same nawet zatrudnić) otworzyła się jeszcze jedna puszeczka ;))
    > z działki zleceń - różnych - _płatnych_ (głównie z W-wy).

    napewno sprobuje :)

    > Poza tym, współpracując z organizacjami, nabierzesz większej
    > pewności siebie, może nawiążesz jakieś ciekawe kontakty, które
    > pozwolą Ci na zareklamowanie własnej osoby.
    > Nie tak daleko masz do Warszawki, a tam najwięcej pracy.

    to racja tam najwiecej pracy, i sprobuje swoich sil w tym wolontariacie :)

    > Pozdrawiam
    > Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości, pytania to spróbuję Ci pomóc
    > - daj namiary.

    ja rowniez Pozdrawiam i dziekuje

    namiary: matrix-80[wytnij]@o2.pl