PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 21:44:12
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dirjos$i7n$1@inews.gazeta.pl>, b...@n...pl says...

    > Kurde! Za ta granica to tylko czekaja na cale tabuny Polaczków,
    > którym zaplaca pieniadze, których nikt w ich kraju by nie wzial!
    > Normalnie: nie moga sie bez nas obejsc!?
    > Taki tam glód na polskich pracowników panuje, ze ho ho!

    Nie mowie, ze wszyscy. Przeciez pisze, ze madrzy i rozsadni ludzie. A
    wiec ludzie wyksztalceni i umiejacy korzystac ze swojej wiedzy. Tacy
    ludzie nie beda mieli klopotu ze znalezieniem miejsca dla siebie.

    > Niektórym to sie juz pop*lo w tej glowie i tak, jak kiedys postrzegana
    > byla hAmeryka, tak dzisiaj takie, np. GB niektórzy widza jako raj
    > na ziemi.

    E... w Londynie za czesto pada, a Brytyjczycy maja irytujaca wymowe.
    Jednak wole USA ;) To jest to.

    > Niektórzy prezentuja rozumowanie dzi*ki (bez obrazy dla tych ciezko
    > pracujacych kobiet ;))) ), która cieszy sie, ze taki Niemiec, Angol lepiej
    > zaplaci niz Polak.

    Dlaczego dziwka? Kazdy ma wolnosc wyboru i pracuje tam, gdzie placa
    wiecej. Nikt nie jest niewolnikiem Polski i nie ma nakazu pozostawania
    tutaj. Kazdy ma wolnosc wyboru osiedlania sie w takim miejscu, jakie
    uzna za stosowne. I ja z tego zamierzam skorzystac. Po zrobieniu sobie
    wymaganych certyfikatow na pewno wybiore sie do USA, bo lubie ten kraj.

    ..:: fabio