PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 20:20:06
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-10-15 20:32 , walcząc mozolnie z klawiaturą Tomasz Płókarz w
    pocie czoła napisał/a:

    > " Marek Borowski jest gotów poprzeć Donalda Tuska w wyborach
    > prezydenckich,

    ..żadne czary - to były moje przewidywania zaraz po I turze wyborów
    prezydenckich "komuniści poprą Tuska". Od dawna było widać, że dużo
    bliżej im do siebie niż do kaczora (jak zawsze zresztą).
    ..ale ja to mam na swój prywatny użytek takie swoje małe spiskowe teorie
    dziejów: "komuniści-UW (zwaną obecnie PO)- GW-Era-...itd czyli TWA" :)