PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 15:10:49 +0200

    Matrix wrote:

    > a ty potrafisz ??

    Tak.

    > jak znajde prace to bede robil to co do mnie nalezy najlepiej
    > jak potrafie

    Ja sie nie pytam czy będziesz się starał. Ja się pytam czy
    potrafisz coś, co przy zatrudnieniu Cię na etat przyniesie
    firmie minimum te 1500zł miesięcznie. Twoje chęci nie mają
    tu kompletnie nic do rzeczy, bo one firmie zysku nie dają.

    > a wy tu wszyscy optymiscie i burzuje caly czas sugerujecie
    > albo juz nawet i nie ze kazdy kto ma problem ze znalezieniem
    > pracy to juz jest len i nierob

    Bynajmniej. Aczkolwiek owszem, jak najbardziej sugeruję, że
    jak ktoś jest bezrobotny i jednocześnie popiera kaczory z ich
    socjalem, to powinien się do psychiatry przejść w trybie pilnym.

    > a na mysl mi przychodzi tylko jedno stwierdzenie w tym
    > przypadku ze kazdy sadzi wedlug siebie, Kira czyzbys byla
    > nierobem i leniem ??

    Kiedy tylko się da :) Ale mnie na to stać.

    > bedze mial upragniona prace to bede sie nie ja martwil tylko
    > pracodawca

    Pracodawca nie będzie się martwił. Po prostu Cię nie zatrudni.

    > bo ja bede wykonywal swoje obowiazki jak najlepiej potrafie
    > i wywiazywal sie z umowy z nim zawartej a wiec on musi sie
    > wywyazywac z tego ze zaplaci mi tyle ile w umowie

    Najpierw musi tą umowę podpisać. A nie podpisze jeśli nie będzie
    to dla niego opłacalne. Dalej tego nie łapiesz?

    > jak placza ze im tak zle interes idzie bo nie maja z czego
    > pracownikom placic to jakim cudem stac ich na kolacje w hotelu
    > sobieski ??

    Nikt tu nie płacze że mu interes nie idzie i nie ma z czego
    pracownikom płacić. Wszyscy natomiast stwierdzamy po prostu,
    że im większy socjal tym mniej nam się opłaca zatrudniać na
    umowę o pracę. Więc jak socjal podskoczy, to ilość etatów
    drastycznie spadnie. Nam to różnicy większej nie zrobi, bo
    istnieje jeszcze parę innych sposobów niż tylko etat. Zrobi
    to za to różnicę Tobie, jako że Ty chcesz ten etat mieć. A
    im mniej tych etatów, tym masz na niego mniejsze szanse.

    A na kolację w Sobieskim stać mnie z moich prywatnych a nie
    firmowych pieniędzy. I nie widzę powodu dla którego miałabym
    swoje prywatne pieniądze wydać na Ciebie zamiast na kolację.
    Ty jakiś powód widzisz? To może wydasz trochę swoich na mnie?

    Kira