PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 13:24:03
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Matrix <diqvaq$gis$1@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 15:15

    > sek w tym ze nie mam zadnego doswiadczenia zawodowego bo w tym roku w
    > czerwcu dyplom obronilem i wiem tez ze pewnie dlatego ze tego
    > doswiadczenia nie mam zawsze moje cv jest odrzucane :(

    Czyli jesteś socjostudent - taka dupa, a nie pracownik, myślałeś że jak masz
    papierek to się drzwi mają otwierać i praca Ci Się Należy(tm)?

    A ja pracowałem już na początku LO w zawodzie (programista), za śmieszne
    pieniądze, na czarno, po znajomości - ale zdobywałem doświadczenie.

    PS. teraz wiem skąd te haniebne 20% studentów którzy poparli kaczkę zamiast
    tuska jak 80% - przecież część studentów to niedojdy i lenie.

    Chcesz być taki? Nie? Jeżeli nie to przestań się użalać, zacznij od pracy
    nawet za darmo i zdobywaj doświadczenie, i wybierz liberalizm (Tusk).

    Praca jako programista? jeżeli chcesz to możesz się pewnie przyłączyć do
    darmowego jakiegoś projektu np. mojego

    --
    Rafał Maj