PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
  • Data: 2005-10-15 13:35:52
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Matrix <m...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > Ja sie nie pytam czy będziesz się starał. Ja się pytam czy
    > potrafisz coś, co przy zatrudnieniu Cię na etat przyniesie
    > firmie minimum te 1500zł miesięcznie. Twoje chęci nie mają
    > tu kompletnie nic do rzeczy, bo one firmie zysku nie dają.

    jakbym nic nie umial i nic nie poptrafil to bym pracy nie szukal tylko
    sobie w leb strzelil... a juz wypracowanie zysku 1500 zl to sprawa
    pracodwacy bo to on daje mi cos do wykonania a nie ja jemu albo sam sobie.

    > Bynajmniej. Aczkolwiek owszem, jak najbardziej sugeruję, że
    > jak ktoś jest bezrobotny i jednocześnie popiera kaczory z ich
    > socjalem, to powinien się do psychiatry przejść w trybie pilnym.

    jakos w innych krajach bezrobotny niewazne czy pracowal czy nie
    kiedykolwiek dostaje taki zasilek bezterminowy ze pozwala mu to
    spokojnie na przezycie i nie tylko a dlaczego w polsce tak nie moze
    byc ? wlasnie u nas gdzie to bezrobocie jest najwyzsze ? mi sie wydaje
    ze z takim podejsciem to liberalowie chca poprostu zaglodzic i
    usmiercic tych bezrobotnych zeby ich poprostu nie bylo to tez forma
    walik z bezrobociem ale przyznasz ze troche niehumanitarna ?

    > Kiedy tylko się da :) Ale mnie na to stać.

    to jak cie stac to sobie badz mnie na to nie stac i nie jestem ani
    nierobem i leniem bo mam duzy zapal do pracy i cieszylbym sie jak
    dziecko jakbym ta prace wreszcie znalazl

    > Pracodawca nie będzie się martwił. Po prostu Cię nie zatrudni.

    nie zatrudni to ktos czegos mu nie zrobi on nie wykona warunkow
    podpisanej umowy z jakas firma i pojdzie z torbami chyba ze sam sobie
    to zrobi...

    > Najpierw musi tą umowę podpisać. A nie podpisze jeśli nie będzie
    > to dla niego opłacalne. Dalej tego nie łapiesz?

    jak mu sie biznes nie oplaca to niech go zwinie a nie biadoli ze mu
    sie nie oplaca

    > A na kolację w Sobieskim stać mnie z moich prywatnych a nie
    > firmowych pieniędzy. I nie widzę powodu dla którego miałabym
    > swoje prywatne pieniądze wydać na Ciebie zamiast na kolację.
    > Ty jakiś powód widzisz? To może wydasz trochę swoich na mnie?

    bedac pracodawaca to akurat te prywatne pieniadze czerpiesz
    z wlasnie z DG w ktorej zatrudniasz ludzi, a co to bedzie jak ci te
    500 zl mniej wypadnie twojej wyplaty ? tragedfia trzeba zwolic ludzi i
    zamknac DG a samemu sie zarejestrowac ?

    Pozdrawiam

    M A T R I X