PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Raf256 <s...@r...com.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 14:40:22 +0200

    Matrix <diqsd1$eu2$1@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 14:25

    > a ty potrafisz ??

    Potrafi dużo więcej, ja też - i?

    > jak znajde prace to bede robil to co do mnie nalezy najlepiej jak
    > potrafie a wy tu wszyscy optymiscie i burzuje caly czas sugerujecie

    Jeżeli potrafisz, to załóż sam DG, sam będziesz sobie szefem.

    Ale zaraz, jesteśmy przecież w socjopolsce - tutaj na dzieńdobry tracisz
    200..1000 pln na miesiąc za bycie szefem, wspaniale.. i kolejne 800, a
    pewnie i 1500 jak kaczyński da - będziesz TRACIŁ chcąc kogoś zatrudnić.

    Prawie 2500 w błoto gdybyś chciał z drugą osobą legalnie założyć małą firmę.

    Brawo socjalizm, strzałka MATRIX i stokrotka...

    > bedze mial upragniona prace to bede sie nie ja martwil tylko
    > pracodawca bo ja bede wykonywal swoje obowiazki jak najlepiej potrafie

    Ależ Ty głupi jesteś. Pracodawca po prostu Cię zwolni gdy przestanie mu się
    opłacać, dzięki socjokaczce. Albo poszuka robotników u naszych liberalnych
    sąsiadów, albo zbankrutuje.

    No, chyba że trafisz na filantropa (wątpię).

    --
    Rafał Maj