PracaGrupypl.praca.dyskusjesocjalisci atakuja › Re: socjalisci atakuja
    From: Kira <c...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: socjalisci atakuja
    Date: Sat, 15 Oct 2005 13:06:19 +0200

    Jotte wrote:

    > Normalnie. Nie rozumiesz, że to system naczyń połączonych?

    Jak najbardziej :) Ale:

    > Prowadzenie jakiejkolwiek działalności polega na sprzedaży
    > towaru/usługi. I ktoś to musi kupić. Jak nikt nie kupi Twojej
    > usługi - z braku kasy u ludzi, obojętne czy z przyczyn
    > bezpośrednich czy pośrednich - to padniesz jak kawka.

    No właśnie. Mi nikt nie każe moich usług sprzedawać akurat w PL.
    Tu mogę sobie mieć tanią siłę roboczą tylko, która sama dąży do
    tego żeby być śmiesznie tania, a sprzedawać za granicą. W czym
    problem widzisz? :)

    > Oczywiście możesz wyjechać gdzieś, gdzie z pewnością czekają
    > z otwartymi rękami nie dając sobie bez Ciebie rady. Niemniej
    > zbytnia pewność siebie już wielu zgubiła.

    To nie jest pewność siebie, już ten myk robiłam: pracownicy
    za wschodnią granicą, sprzedaż za zachodnią. Przebitka często
    kilkunastokrotna. Jak podobne stawki za pracę zrobią się też
    u nas w PL, to ja powodów do zmartwienia akurat mieć nie będę.

    To już nie XIX wiek, kiedy sprzedawało się zasadniczo na jeden
    rynek, i to ten na którym się firma mieści.

    > Tak Ci się tylko wydaje...

    Tak się zachowujesz.

    > Znaczy kto to są ci "wy"?

    Miłośnicy socjalu :)